۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۵۰
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 84633121
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشن ملی ۱۴۰۰ در کانون پرورش فکری لرستان آغاز شد

۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۵۰
کد خبر: 84633121
جشن ملی ۱۴۰۰ در کانون پرورش فکری لرستان آغاز شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: ۱۸۵ برنامه جشن ملی ۱۴۰۰ همزمان با دهه فجر در مراکز کانون این استان آغاز شد.

به گزارش ایرنا محمد جواد محمدی روز سه‌شنبه به رسانه ها اعلام کرد: ویژه برنامه‌های کانون با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی، با هدف ترویج اندیشه‌های امام خمینی (ره)، معرفی شخصیت ایشان، ۴۳ سالگی انقلاب و معرفی وقایع پیروزی انقلاب به کودکان و نوجوانان مدنظر قرار گرفته شده است.

وی بیان کرد: برای دهه فجر امسال ۱۸۵ برنامه، ویژه کودکان و نوجوانان سراسر استان در ۲۷ مرکز ثابت، سیار و پستی کانون پیش بینی شده است که در اولین روز از دهه مبارک فجر، همزمان با زنگ انقلاب، با موضوع ورود امام خمینی (ره) به ایران اسلامی به صورت حضوری و مجازی شروع شد.

محمدی بیان داشت: تجدید میثاق با شهدای گمنام، ساخت کارت پستال با موضوع «شعار های انقلابی و روز ۲۲ بهمن»، برگزاری مسابقه‌های هنری شامل نقاشی، سفالگری، خوشنویسی، برپایی نمایشگاه نقاشی و مسابقه‌های ادبی شامل دلنوشته، شعر و داستان، اجرای نمایش عروسکی با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی و فرار شاه از دیگر برنامه‌های کانون است.

وی اظهار داشت: روایت قصه‌های انقلاب برای نسل چهارم توسط مربیان کانون، جشن انقلاب در روستاها و مناطق کم برخوردار توسط مربیان کتابخانه های سیار، برپایی نمایشگاه کتاب و عکس‌های انقلابی، پخش فیلم‌های انقلابی، مشاعره با اشعار امام (ره)، نقد رمان انقلابی و اجرای بازی‌های بومی و محلی همزمان با دهه فجر انجام می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان ادامه داد: نمایش خیابانی با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی آماده شده است که با همراهی کتابخانه های سیار در روستا و محله‌های کم برخوردار اجرا می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha