سجادی: حمایت ما از تیم ملی ۲برابر خواهد شد/ از نعمت حضور تماشاگران مقابل امارات بی‌بهره هستیم

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان درباره حمایت از تیم ملی پس از صعود به جام جهانی گفت: بعد از چنین صعود فوق‌العاده‌ای حمایت ما از تیم ملی ۲ برابر خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حمید سجادی روز دوشنبه در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران درباره صعود ملی‌پوشان به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: این صعود واقعا ارزشمند بود، برای تک‌تک‌بازیکنان و کادر فنی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بازیکنانی که تست کرونایشان مثبت شده بود دوران درمان را سپری کنند و کنار تیم ملی باشند. فردا (سه شنبه) هم امیدوارم بازی خوبی باشد.

وی درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برای دیدار با امارات خاطرنشان کرد: فردا به خاطر اُمیکرون از نعمت حضور تماشاگران‌ بی‌بهره هستیم. خیلی تلاش کردیم که اگر راهی دارد تجدید نظر بشود اما موافقت نشد. برای رفاه حال عزیزان و رعایت استانداردها متاسفانه نمی‌توانیم هواداران را داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان درباره تصویب اساسنامه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: پیگیر هستیم. تا الان انصافا از مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مودت و همکاری و دغدغه‌مندی دیدم؛ امیدوارم بهترین تصمیم اتخاذ شود.

وی درباره حضور نیافتن یحیی گل‌محمدی در تمرین پرسپولیس و مشکلات این تیم نیز گفت: اقدامات حمایتی صورت گرفته که در یکی ۲ روز آینده اثرات آن منعکس خواهد شد. در جریان نیستم که در تمرینات حضور نداشتند. از درون باشگاه‌ها خبر ندارم و کارهای دیگری بوده که باید انجام می‌دادم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که با استعفای بیژن ذوالفقارنسب از ریاست هیات مدیره پرسپولیس موافقت شده است یا خیر گفت: هنوز استعفای ایشان پذیرفته نشده است. یکی ۲ نفر را در هیات مدیره معرفی کردیم. قرار است هیات مدیره تقویت شود.

سجادی درباره حمایت از تیم ملی در راه جام جهانی ۲۰۲۲ اذعان داشت: برنامه ما حمایت از تیم ملی است. برنامه‌های فدراسیون برای ما مهم است. برنامه‌های فنی و مدیریتی در دستور کار قرار دارد. برنامه‌های مدون و ارزشمندی دارند. آنها با برنامه تا اینجا آمده‌اند و از اینجا راه دشوارتر است. رقبای ما دست و پا بسته نیستند و باید متفاوت با ادوار گذشته عمل کنیم. شبی که صعود کردیم یک کشور در کنار مردم در خارج از کشور نیز خوشحال شدند.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha