مراسم نمادین ورود امام (ره) به کشور در فرودگاه دشت‌ناز برگزار شد

ساری - ایرنا - همزمان با نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی ، جشن ورود امام خمینی (ره) به کشور روز سه‌شنبه در فرودگاه دشت‌ناز شهرستان میاندرود برگزار شد.

به گزارش ایرنا ، این مراسم به دلیل شرایط کرونایی با رعایت پروتکل های بهداشتی با جمعیت محدودی از مردم و مسوولان برگزار شد و شرکت کنندگان با سر دادن شعار الله اکبر  چهل و سومین سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی ( ره ) را  در سالن انتظار فرودگاه دشت ناز گرامی داشتند.

این مراسم که در آن تعدادی از دانش آموزان مقطع ابتدایی حضور داشتند ، راس ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه همزمان با پای نهادن بنیانگذار انقلاب اسلامی به خاک ایران برگزار شد و حاضران با سر دادن شعارهای دوران انقلاب و دهه فجر بار دیگر خاطرات انقلاب را  زنده کردند.

یک گروه سرود دانش آموزی از شهرستان میاندرود نیز در این مراسم سرود بوی گل سوسن را اجرا کرد.

شرکت کنندگان دراین مراسم هم با سردادن بخشی از شعارهای دوران انقلاب مانند « کار شاه تمام است - خمینی امام است » ، « زندانی سیاسی آزاد باید گردد » ، « مرگ برشاه - درود بر خمینی » ، « یا مرگ یا خمینی » ، « تا شاه کفن نشود این وطن وطن نشود »، « توپ تانگ فش فشه  شاه باید کشته شه »،  « نه  سازش سیاسی ، نه قانون اساسی ، به گفته خمینی ، جمهوری اسلامی » و « بختیار ، بختیار  نوکر بی اختیار » یاد دوران انقلاب را زنده کردند.

امام جمعه شهرستان میاندرود در این مراسم بر لزوم توجه جدی بیانیه دوم انقلاب تاکید کرد و گفت: تدوام این انقلاب به برکت امام راحل و خون شهدا است ، امروز قدرت و دستاوردهای انقلاب اسلامی با همه هجمه ها و فتنه ها حیرت آور است .

حجت الاسلام حاجی زاده افزود: امروز  عده ای مدام به صورت انقلاب چنگ می اندازند که باید با آنان نیز برخورد و مقابله شود ، حدود نیم قرن دورانی که پهلوی اول و دوم بر این کشور حکومت می کردند در بررسی منصفانه می توان گفت که چقدر غارت و خیانت کردند ، امروز متوجه دستاوردهای انقلاب می شویم که در چه بخش هایی از نقطه صفر به  رشد و توسعه در جهان رسیدیم یعنی امروز به برکت انقلاب در همه بخش ها از جمله صنعت، تجهیزات نظامی ، مراکر علمی و اختراعات رتبه های ممتازی داریم.

وی بیان داشت: باید دست عده ای از خائنان این انقلاب که دستاوردهای آن را سیاه نمایی می کنند قطع کنیم. 

همچنین پس از آیین ورود امام ( ره ) به فرودگاه ، رژه خودرویی با حمل تمثال بنیانگذار جمهوری اسلامی از فرودگاه دشت ناز به سمت گلزار شهدای ساری برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha