مسئولان استان همدان با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید بیعت کردند

همدان- ایرنا- همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر استاندار و جمعی از مسئولان استان همدان با حضور در گلزار شهدای این شهر با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید بیعت کردند.

به گزارش ایرنا؛ در این دیدار «علیرضا قاسمی‌فرزاد»، استاندار همدان با همراهی آیت‌الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان، مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی، به مناسبت فرا رسیدن چهل‌ و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عطرافشانی مزار شهدا با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) تجدید بیعت کرده و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

همچنین امروز سه شنبه به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر استاندار همدان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان دیدار و گفت وگو کرد.

قاسمی فرزاد در این دیدار تاکید کرد: دولت سیزدهم با حضور در بین مردم و انجام اقدامات سازنده، برای اعتمادسازی مردم نسبت به نظام گام برداشته که قابل تقدیر است. 

وی تصریح کرد: ما هم در استان همدان با تاسی از منویات مقام معظم رهبری، رهنمون‌های نماینده ولی فقیه در استان و همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌های استان سیاست‌های دولت را پیگیری و اجرا خواهیم‌ کرد.

استاندار همدان همچنین امروز برای تشریح طرحها و پروژه های دهه مبارک فجر و برنامه های استان در این دهه نشستی با اصحاب خبری برگزار می کند.

در دهه فجر انقلاب اسلامی طرحها و پروژه های زیادی برای افتتاح و کلنگ زنی در استان همدان پیش بینی شده است که کلنگ‌زنی و بهره‌برداری ۱۹ طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان و ۴۹ طرح گازرسانی با ۵۵ میلیارد و ۱۳۷ میلیون ریال از جمله این طرحها است.

همچنین بهره برداری از پنج طرح حوزه بهداشت و درمان در استان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر آغاز و کلنگ اجرای پنج طرح دیگر این حوزه نیز به زمین زده می شود.

در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ۱۲ هزار برنامه و همچنین ۵۰ عنوان برنامه شاخص در سطح مناطق شهری و روستایی این استان برگزار می شود.

برای برگزاری هرچه باشکوهتر آیین های ویژه دهه فجر، یک ستاد استانی مرکزی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، ۱۰ ستاد در شهرستان‌های تابعه با ۲۲ کمیته استانی و ۱۵۰ کمیته شهرستانی تشکیل و فعال شده است.

اعزام ۳۰۰ مبلغ در مناطق مختلف استان با هدف برگزاری مشاوره های دینی، برگزاری نماز و بصیرت افزایی در ایام دهه فجر به مناطق مختلف از دیگر برنامه های این دهه در استان همدان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha