۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۳۳
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 84634322
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آبادان: انقلاب اسلامی ایران بر پایه معنویت شکل گرفت

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان با اشاره به نقش ایمان ، اعتقاد و غیرت دینی مردم همچنین حضور آنها در صحنه در پیروزی انقلاب اسلامی در کنار رهبری امام خمینی (ره) گفت: انقلاب اسلامی ایران بر پایه ارزش‌ها و معنویت پایه گذاری شده است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی سه‌شنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب در دبستان پروین اعتصامی آبادان ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت:امام راحل (ره) از سال ۴۳ که از کشور تبعید شد تا ۱۲ بهمن سال ۵۷ که به وطن بازگشت هیچ گاه از مبارزه دست نکشید.

وی ادامه داد: دشمنان از سال ۴۲ تاکنون هنوز با توطئه‌های مختلف در انتظار شکست انقلاب هستند اما اکنون باید شاهد بالندگی و پیروزی انقلاب اسلامی پس از گذشت ۴۳ سال با رهبری شایسته و مقتدرانه معمارکبیر انقلاب و سپس مقام معظم رهبری باشند.

حجت الاسلام غبیشاوی افزود: نسل جوان همواره در پیروزی و موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران نقش داشته‌ و اکنون نیز دانش‌آموزان و دانشجویان باید در سنگر علم و دانش به خوبی در راستای پیشرفت و موفقیت ایران اسلامی گام بردارند.

مدیر آموزش و پرورش آبادان نیز در این مراسم گفت: انقلابی و پایبند بودن به اصول انقلاب اسلامی نکته مهمی است که همه باید سرلوحه کارمان قرار دهیم.

امام جمعه آبادان: انقلاب اسلامی ایران بر پایه معنویت شکل گرفت

حبیب الله رمضانی افزود:دهه فجر فرصتی برای عملیاتی کردن اهداف انقلاب ، امام و مقام معظم رهبری و تبیین آن برای نسل نوجوان و جوان است.

وی با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی اظهار داشت: هدف انقلاب اسلامی حاکمیت ارزش‌ها ، استقلال و جلوگیری از نفوذ بیگانگان بوده که تحقق یافته است.

رمضانی یکی از رمزهای پیروزی انقلاب اسلامی را اتحاد ملت عنوان کرد و گفت: امروز با همین اتحاد می‌توانیم مشکلات را حل کرده و در مسیر ترقی حرکت کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha