۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 1448
کد خبر: 84634458
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: ۱۱۶ طرح عمرانی و تولیدی در قائمشهر افتتاح و کلنگ زنی می شود

ساری – ایرنا – فرماندار قائمشهر، گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ۱۱۶ طرح با اعتباری حدود ۱۳۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش ایرنا، یحیی یوسف پور روز سه شنبه در جلسه شورای اداری قائمشهر افزود: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ۲۳ طرح عمرانی با اعتباری حدود ۶۳ میلیارد تومان و همچنین ۸۰ طرح  ایجاد گلخانه های بزرگ و کوچک مقیاس با اعتبار ۴۳ میلیارد و ۳۹۵ میلیون تومان در سطح این شهرستان به بهره برداری می رسد.

وی با اعلام اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ۱۳ طرح اشتغالزایی در این شهرستان به بهره برداری می رسد، گفت: سه طرح جهاد کشاورزی ، پنج طرح فنی و حرفه ای، ۲ طرح آبرسانی، چهار طرح برق رسانی، پنج طرح بهزیستی، چهار طرح شهرداریو  پنج طرح کمیته امداد نیز آماده  بهره برداری است.

فرماندار شهرستان قائمشهر از آغاز عملیات اجرایی یک طرح عمرانی با اعتبار پیش بینی شده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سطح این شهرستان خبر داد.

یوسف پور به اهمیت اجرای طرح های اشتغالزایی در روستاهااشاره کرد و گفت : با توجه به اینکه اشتغال یکی از دغدغه های مهم دولت است ،بنابراین جلساتی به منظور شناسایی و ظرفیت در روستاها  با حضور صاحب نظران برگزار شد تا سرمایه گذاران بتوانند با کمترین دغدغه نسبت به تولیدات خود اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha