۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۴۶
کد خبرنگار: 2187
کد خبر: 84634499
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پشتوانه مردمی، نظام جمهوری اسلامی را حفظ می‌کند

۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۴۶
کد خبر: 84634499
پشتوانه مردمی، نظام جمهوری اسلامی را حفظ می‌کند

مشهد- ایرنا- امام جمعه کاشمر با اشاره به نقش مردم در کنار رهبری امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پشتوانه مردمی، نظام جمهوری اسلامی را حفظ می‌کند.

حجت الاسلام جواد طاهری روز سه‌شنبه در مراسم گلبانگ انقلاب که همزمان با سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب به ایران و با حضور مسوولان و مردم کاشمر برگزار شد افزود: ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی به ایران آغاز لرزه به تن همه فرعون‌های زمان و فروپاشی رژیم ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی بود و به پشتوانه مردم انقلاب را به پیروزی رساند.

وی ادامه داد: امام راحل به مردم  ایمان داشت و می دانست این راه سخت را با همراهی مردم می توان طی کرد و جمهوری اسلامی را مستقر نمود لذا به مردم تکیه کرد و جمهوریت را در کنار اسلامیت قرار داد.

امام جمعه کاشمر با بیان اینکه در این زمان نیز اگر به مردم تکیه کنیم پیروز می شویم گفت: سپری کردن هشت سال جنگ تحمیلی در توان نیروهای نظامی به تنهایی نبود اما مردم به کمک آمدند و از این فتنه نظامی عبور کردیم.

وی با بیان اینکه در عمر انقلاب از فتنه های سیاسی بسیار با تکیه بر مردم عبور کردیم افزود: اگر بخواهیم از فتنه اقتصادی امروز نیز عبور کنیم باید به مردم تکیه داشته باشیم.

حجت الاسلام طاهری ادامه داد: امام راحل به ما یاد داد به مردم تکیه داشته باشیم زیرا مردم، سرمایه ای هستند که هر جا به آنها توجه کردیم پیروزی نصیب ما شد.

وی گفت: با تکیه بر رهبری، مردم و اسلام از مشکلات عبور خواهیم کرد.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha