۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 1276
کد خبر: 84634764
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

داوری مرحله کشوری جشنواره دانشجوی نمونه آغاز شد

۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۲۶
کد خبر: 84634764
داوری مرحله کشوری جشنواره دانشجوی نمونه آغاز شد

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل کشور سازمان امور دانشجویان از آغاز داوری مرحله دانشگاهی "بیست و نهمین و سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه " خبر داد و گفت: در این مرحله ۴۶۱ نفر شرکت کننده مورد بررسی داوران در مرحله کشوری قرار می گیرند.

به گزارش روز سه شنبه گروه علم و آموزش ایرنا از سازمان امور دانشجویان، اردوان اژنگ افزود: پس از پایان ثبت نام دانشجویان شرکت کننده در این جشنواره تعداد ۷۹۵ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۶۱ نفر ثبت نهایی شدند که بعد از مرحله داوری در دانشگاه در حال داوری مرحله کشوری هستیم.

وی درخصوص مقاطع دانشجویان ثبت نام کننده اظهار داشت: ۲۲۳ نفر از این دانشجویان در مقطع کارشناسی پیوسته، یک نفر در مقطع کارشناسی ارشد پیوسته، ۵۶ نفر در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته، ۲ نفر در مقطع دکتری پیوسته و ۱۷۹ نفر در مقطع دکتری تخصصی ناپیوسته ثبت نهایی شدند.

سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان توضیح داد: در این درخواست های ثبت نهایی شده که بر مبنای پنج گروه  آموزشی انجام شده، کشاورزی و دامپزشکی ۵۱ نفر، علوم انسانی ۲۲۹ نفر، علوم پایه ۵۷ نفر، فنی و مهندسی ۱۰۸ نفر و هنر ۱۶ نفر ثبت نام کرده اند.  

اژنگ اضافه کرد: تمامی دانشجویان متقاضی دانشگاه‌های دولتی، غیر انتفاعی و پژوهشگاه‌های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همچنین دانشگاه‌های، پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و فرهنگیان می توانستند در این جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: با هماهنگی های انجام شده مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه اسفند ماه 1400 برگزار می شود.

به گزارش ایرن، جشنواره دانشجوی نمونه کشوری هرساله باهمکاری وزارتخانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری معاونت های دانشجویی فرهنگی دانشگاه های سراسر کشور با هدف ایجاد انگیزه بین دانشجویان درخصوص فعالیت های علمی- پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و فناوری های جدید و همچنین شناسایی استعدادها و حمایت از فعالیت های دانشجویان برگزار می شود.
بیست و هشتمین دوره این جشنواره در سال 98 برگزار شد و برگزاری این جشنواره در سال 99 به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی دانشگاه ها و همچنین ممنوعیت برگزاری همایش های حضور به تعویق افتاد.
براین اساس، بیست و نهمین و سی امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه کشوری در سال 1400 برگزار می شود و دانشجویان تا روز 30 آذرماه مهلت داشتند در این جشنواره شرکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha