توسعه همکاری‌های جهاددانشگاهی شریف و دانشگاه مالزی

تهران- ایرنا- سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف و یک دانشگاه مالزی تفاهم‌نامه همکاری‌ بین‌المللی با موضوع انتقال فناوری امضا کردند. 

به گزارش گروه علمی ایرنا از سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، در جلسه عقد تفاهم‌نامه که به صورت برخط در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف و دانشگاه برگزار شد، دو طرف برتوسعه فعالیت‌های بین المللی مشترک پژوهشی و انتقال فناوری بروز تاکید کردند.

در این جلسه که با حضور محسن مردانی رئیس سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف، پور بافرانی سرپرست دفتر همکاری‌های علمی و ارتباطات بین الملل و جمعی از همکاران جهاددانشگاهی صنعتی شریف برگزار شد، طرفین بر ضرورت ایجاد بستر مناسب جهت برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کارهای مشترک در حوزه فنی و مهندسی، کشاورزی و خدمات درمانی و پزشکی تاکید کردند و مقرر شد با تشکیل کارگروه‌های تخصصی در حوزه‌های مذکور نسبت به تدوین برنامه همکاری کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، اقدام کنند.

مردانی، تفاهم‌نامه را سرآغاز حرکتی موثر در جهت توسعه علم و فناوری دانسته و ابراز امیدواری کرد تا در آینده نزدیک، شاهد به ثمر نشستن پروژه‌های مشترک فناورانه در حوزه محصولات دانش بینان و های تک باشیم.

در این نشست محمد یوسف از دانشگاه مالزی ضمن اعلام آمادگی آن مجموعه درفراهم نمودن شرایط لازم به منظور توسعه فعالیت‌های دانش بنیان، نسبت به اجرای دقیق و منظم تفاهم‌نامه تاکید کرده و این مهم را مقدمه گام‌های بعدی در توسعه فضای کسب و کارهای مشترک مبتنی بر نوآوری و خلاقیت دانست. در این نشست همچنین فرید قاضی معاون دانشگاه و جمعی از همکاران این مرکز آموزشی و پژوهشی حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha