۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۲۲
کد خبر: 84634776
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گچساران: دهه فجر اوج عزت ملت ایران است

۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۲۲
کد خبر: 84634776
امام جمعه گچساران: دهه فجر اوج عزت ملت ایران است

گچساران- ایرنا- امام جمعه گچساران گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی دهه اوج، عزت، سربلندی و اقتدار ملت ایران و بیداری ملت های جهان است.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام سید امین الله حجازی روز سه شنبه در آیین عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدای گچساران به مناسبت آغاز دهه فجر افزود: ملت ایران در بهمن ۵۷ با رهبری خردمندانه امام راحل به حکومت شاهنشاهی پایان داد که این روز تاریخی و پربرکت برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شده است.

وی با اشاره به فداکاری ها و ایثارگری های ملت ایران در دوران انقلاب گفت: انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلاب در بین انقلاب های صورت گرفته در جهان است.

حجازی بیان کرد: دهه فجر آغاز آزادی مردم ایران از جهالت و گمراهی می باشد که دراین ایام سرنوشتی پر از افتخار برای مردم ایران اسلامی رقم خورد.

 امام جمعه گچساران اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ارزنده ای در این استان بویژه شهرستان گچساران انجام شد.

 وی با بیان اینکه دشمنان  انقلاب و نظام در تلاش هستند دهه فجر را از یاد مردم ببرند گفت: ملت ایران با پاسداشت دهه فجرو پیروزی انقلاب اسلامی مانع تحقق این اهداف شوم دشمنان خواهند شد.

امام جمعه گچساران افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی در واقع دهه تجدید قوای انقلابی، خاطره ها و تجدید عهد مردم ایران اسلامی با انقلاب است.

وی افزود: انقلاب اسلامی چنان با نام حضرت امام گره خورده است که شعاع آن تا کهکشان ها اوج گرفته است.

حجازی ادامه داد: بارزترین ویژگی امام تهذیب نفس او بود و همین ویژگی باعث شد که به آنچه می گفت اعتقاد داشته باشد.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha