۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۵۶
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84635043
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در میامی افتتاح شد

۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۵۶
کد خبر: 84635043
نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در میامی افتتاح شد

شاهرود - ایرنا - نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولان میامی همزمان با نخستین روز از دهه فجر در مدرسه دخترانه توحید این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار میامی عصر سه شنبه در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و آثار دانش آموزان در راستای گرامیداشت دهه فجر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و اراده مردم به عنوان یک الگو برای سایر کشورها تبدیل شده است افزود:  هیچ کشوری به اندازه ایران اسلامی از نعمت امنیت برخوردار نیست و در اکثر کشورها جنگ و درگیری وجود دارد.
احمد ملایری با بیان اینکه منافقین تلاش می کنند تا امنیت را از ایران بگیرند اما همواره نقشه های آنان خنثی می شود، تصریح کرد: خدمتگزاری به مردم، ساده زیستی، پرهیز از تجمل گرایی، استقبال از سخن و انتقاد خیرخواهانه و بیان خدمات نظام به مردم از مهم ترین ویژگی های یک مدیر موفق است.
وی ادامه داد: در چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شاهد دستاوردهای بزرگی در عرصه های مختلف علمی، عمرانی، بهداشتی و خدماتی در سطح مناطق شهری و روستایی هستیم که این پیشرفت ها حاصل انسجام ملی تحت رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب حاصل شده است.
فرماندار میامی افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی مردم با دستاوردهای انقلاب اسلامی است و مدیران دستگاه های اجرایی باید از این فرصت برای انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده گنند.
عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه و رژه خودرویی از دیگر برنامه های آغاز دهه فجر در میامی محسوب می شود.
ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی از ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی به میهن اسلامی آغاز می‌شود.

شهرستان میامی با ۲بخش مرکزی و کالپوش با جمعیتی حدود ۴۰ هزارتن در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha