۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۱۷
کد خبرنگار: 1272
کد خبر: 84635160
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه توانمندی‌های بانوان سردشتی گشایش یافت

۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۱۷
کد خبر: 84635160
نمایشگاه توانمندی‌های بانوان سردشتی گشایش یافت

مهاباد- ایرنا- رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سردشت گفت: نمایشگاهی از صنایع دستی و محصولات بومی و محلی بانوان این شهرستان گرامیداشت دهه مبارک فجر گشایش یافت.

 صلاح محمدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نمایشگاه به همت امور بانوان و سپاه این شهرستان در زمینه آثار تولیدی دست‌ساز و محصولات بومی و محلی است که در گرمایه تاریخی بیستون این شهرستان دایر شده است.

صلاح محمدی افزود: این نمایشگاه به منظور شناسایی و معرفی توانمندی‌های بانوان و در راستای ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار با استفاده از ظرفیت‌های منطقه، معرفی بانوان کارآفرین، تولیدکنندگان ، محصولات کشاورزی، صنایع دستی و مشاغل خانگی برپا شده است.

 وی اضافه کرد: در این نمایشگاه هنرهای گلیم‌بافی ، میناکاری، سفال،  زیورآلات ، نوشت‌افزار ، چرم دوزی، خیاطی، بافتنی و اشیای قدیمی در ۱۵ غرفه به نمایش گذاشته شده است .

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سردشت با بیان اینکه دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی برای معرفی و شناسایی توانمندی های کارآفرینان و ظرفیت‌های منطقه است، گفت: این نمایشگاه تا پس از ۲۲ بهمن به مدت ۱۵ روز با تخفیفات ۱۵ تا ۲۵ درصدی پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

 همزمان با این نمایشگاه در سالن ورزشی پروین اعتصامی این شهرستان نیز نمایشگاهی از عکس و پوستر دوران پیروزی انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر افتتاح شد.

شهرستان سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفری در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر و ۶ دهستان و ۲۷۰ روستا با سه بخش ربط، مرکزی و وزینه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha