۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۵۰
کد خبرنگار: 3138
کد خبر: 84635166
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح «فجرانه کتاب» در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

شهرکرد - ایرنا - سرپرست امور کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره آغاز اجرای طرح فجرانه کتاب در این استان همزمان با دهه فجر گفت: در این طرح فرهنگی، پادکست‌های معرفی برخی از کتاب‌های مرتبط با انقلاب اسلامی و همچنین بخشی از محتوای آن‌ها در فضای مجازی منتشر می‌شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، احمد فرهادی افزود: در مدت اجرای این طرح فرهنگی به صورت روزانه پادکست معرفی یک کتاب در صفحه آپارات این اداره کل به نشانی www.aparat.com/shahrekordpl  و همچنین در پرتال خبری  به نشانی www.chbpl.ir  بارگذاری و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی از کتاب‌های «بانگ آزادی» نوشته محسن صفایی‌راد، «زمانی برای خدا» نوشته غلامرضا شریعتی مهر و «انگشت مجسمه» نوشته فرهاد حسن‌زاده به عنوان تعدادی از کتاب‌های در نظر گرفته شده برای معرفی در این طرح نام برد.

فرهادی تصریح کرد: کتاب‌های «زمستان سبز» نوشته نورا حق‌پرست، «فصل پنجم سکوت» نوشته محمدرضا بایرامی، «فصل درو کردن خرمن» نوشته محمدرضا بایرامی،«کارآگاه سرکرده» نوشته داریوش عابدی، «موهای تو خانه ماهی‌هاست» نوشته محمدرضا شرفی خبوشان، «ظهور و سقوط سلطنت پهلوی» نوشته عبدالله شهبازی، «عزیز خانوم» نوشته فاطمه جعفری و کتاب «آن مرد با باران می‌آید» نوشته وجیهه سامانی  نیز از دیگر کتاب‌هایی به شمار می‌روند که در این طرح به صورت پادکست معرفی خواهند شد.

وی همچنین به برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب «تاریخ انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری» با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان اشاره کرد و اظهار داشت: این کتاب نوشته قاسم فتاحی و داراب ظفریان است که با حضور جمعی از دوستداران کتاب و کتاب‌خوانی و اعضای کتابخانه‌های عمومی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سرپرست امور کتابخانه‌های عمومی استان یادآور شد: کتاب‌ ۲ جلدی  تاریخ انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری با بیش از یک‌هزار صفحه در سال گذشته از سوی انتشارت سوره مهر چاپ و منتشر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha