توزیع عادلانه درآمدها اولویت نخست سازمان امور مالیاتی کشور اعلام شد

یاسوج- ایرنا- مشاور عالی و دستیار ویژه رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: توزیع عادلانه درآمدها در دستور اولیه سازمان امور مالیاتی کشور است و در ۲۴ ماه گذشته تلاش تمامی همکاران بر این بوده که این مهم تحقق یابد.

به گزارش ایرنا، رحمان پلیمی روز چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیران کل امور مالیاتی کهگیلویه ‌و بویراحمد، با اشاره به سطح تورم و نرخ بالای قیمت ها بالا به برخی فرارهای مالیاتی اشاره کرد و  افزود: فرار مالیاتی به معنای عدم تمکین کامل مالیاتی است.

پلیمی تصریح کرد: اطلاعات نشان می دهد بخشی از مودیان مالیات بالقوه شان را بالفعل نمی کنند و هر آن چه بالفعل انجام می شود با مبالغ پایین انجام می شود.

مشاور عالی و دستیار ویژه رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور ابراز داشت: استان  کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ  وابستگی  و دلبستگی به آرمان های نظام یک استان شاخص است که تعداد رزمندگان و شهیدان به وضوح شاهدی بر این ادعاست.

وی تاکید کرد: ساختمان جدید اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد برای تکمیل ۱۰ درصد دیگر آن، تامین اعتبار می شود و در اوایل تابستان افتتاح  خواهد شد.

به گفته وی ، محمد علی غفاری مدیریت پیشین در اداره کل امور مالیاتی استان عملکرد مطلوبی در پیشگیری از فرار مالیاتی، رضایتمندی مردم، افزایش درآمد و موارد دیگر داشته است.

شایسته سالاری در اداره کل امور مالیاتی پیاده سازی می شود

مدیرکل جدید امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: به عنوان اولین اولویت توجه ویژه ای به کارکنان و همکارانم در این اداره کل خواهد شد و شایسته سالاری مبنای کار بوده که به خوبی پیاده سازی و اجرا می شود.

میلاد فرخان افزود: نیروها سازماندهی خواهند شد و افزایش بهره وری و ارتقا جایگاه آن ها مد نظر خواهد بود.

وی ادامه داد: بروکراسی اداری کاهش و تسریع و تسهیل در انجام وظایف سازمانی در ارایه خدمات به مودیان ارائه خواهد شد.

مدیرکل جدید امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: همچنین از ظرفیت های قانونی برای انجام امورات مودیان حداکثر استفاده خواهد شد.

فرخان ادامه داد: تحقق عادلانه درآمد های مالیاتی و توجه ویژه به اخلاق اسلامی در استان در کانون توجه قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha