سه طرح خدماتی، آموزشی و تولیدی در چالدران افتتاح شد

ارومیه- ایرنا- همزمان با هفتمین روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، گلخانه شهرداری سیه چشمه، گاز رسانی به پنج روستای محورامام قلی کندی و مدرسه یک کلاسه در شهرستان چالدران با هزینه ۳۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

فرماندار چالدران روز دوشنبه در آیین بهره برداری این طرح‌ها به خبرنگار ایرنا گفت: گلخانه شهرداری سیه چشمه با سه سالن مجزا و قسمت اداری در زمینی به مساحت ۵۲۰ مترمربع با هدف تولید و پرورش انواع گل های زینتی و درختچه با هزینه بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل درآمد شهرداری به بهره برداری رسید.

محمدرضا عبدالله نژاد افزود: گازرسانی به پنج روستای محور "امام قلی کندی" با اعتبار بیش از ۱۸ میلیارد ریال به صورت نمادین در روستای "ریحانلوی علیا " افتتاح شد.

وی ادامه داد: مدرسه یک کلاسه روستای "ریحانلوی وسطی " با زیر بنای آموزشی ۶۰ مترمربع با اعتبار بیش از ۱۳ میلیارد ریال با مشارکت بنیاد علوی و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی نیز بهره بردارش د.

در ادامه برنامه های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، از خانواده شهید صفر داداش زاده در روستای "امام قلی کندی" دیدار و تجلیل شد.

فرماندار چالدران در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای شهرستان چالدران اظهار داشت: امروز عزت، آبرو و سربلندی که ملت ما در دنیا دارد، همه از برکات خون شهدا است.

عبدالله نژاد همچنین به جایگاه والای شهدا اشاره کرد و گفت: همه باید در راستای اهداف مقدس شهدا گام برداریم.

به گزارش ایرنا، چالدران یکی از شهرستان‌های شمالی آذربایجان‌غربی است.

امسال همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۸۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان چالدران افتتاح و ۶۰۰ میلیارد ریال طرح نیز کلنگ زنی می شود.

جشن‌های ویژه چهل‌ و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از روز ۱۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی نیز آغاز شده است و تا روز ۲۲ همین ماه ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha