۲ فیلم نخستین روز جشنواره فیلم فجر مشهد اعلام شد

مشهد- ایرنا- رییس اداره سینمایی و سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: "ضد" به کارگردانی امیرعباس ربیعی و "موقعیت مهدی" به کارگردانی هادی حجازی فر ۲ فیلمی هستند که در نخستین روز از نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد به نمایش درمی‌آیند.

سیدحجت طباطبایی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: این فیلم‌ها در ۲ نوبت ۱۷ و ۲۰:۳۰ در تعدادی از سینماهای در نظر گرفته شده برای نمایش آثار نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد روی پرده خواهند رفت.

وی بیان کرد: از مجموع ۲۲ فیلم حاضر در چهلمین جشنواره سراسری فیلم فجر، ۱۶ فیلم در هشت سینمای مشهد شامل اطلس، ویلاژتوریست، هویزه، آفریقا، گلشن، سیمرغ، پارک بازار و برفی به نمایش درخواهند آمد.

رییس اداره سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ۲ سینمای پارک بازار و برفی در آستانه نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد موفق به کسب مجوزهای لازم شده و آماده بازگشایی و نمایش فیلم های جشنواره شدند.

طباطبایی در خصوص چهارمین جشن سیمرغ خراسان رضوی گفت: ۷۰ اثر شامل ۶۱ فیلم کوتاه و ۹ فیلم بلند در قالب داستانی، مستند، تجربه گرا و پویانمایی از علاقه مندان به شرکت در این رویداد دریافت شد.

وی بیان کرد: این آثار از شهرهای مشهد، نیشابور، تربت حیدریه و سبزوار به دبیرخانه چهارمین جشن سینمای سیمرغ خراسان رضوی واقع در دفتر انجمن سینمای جوانان استان ارسال شده است.

این مسوول در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برگزاری چهارمین جشن سینمای سیمرغ خراسان رضوی از ۲۳ بهمن ماه و در پی برگزاری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد آغاز می شود و در طول برگزاری این رویداد برخی فیلم های رسیده به نمایش درمی آید که در کنار آن نشست های نقد و بررسی فیلم ها نیز با حضور کارشناسان برگزار می شود.

طباطبایی اضافه کرد: همزمان با آخرین روز نمایش فیلم های جشنواره فیلم فجر مشهد، نتایج بررسی آثار چهارمین جشن سیمرغ سینمای خراسان رضوی نیز اعلام می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha