نفرات راه یافته به مرحله نهایی پیکارهای بین المللی بدمینتون بانوان شناخته شدند  
عکس آرشیوی

شیراز-ایرنا-  مرحله نیمه نهایی  پیکارهای بین المللی بدمینتون بانوان جوان، جام فجر پایان یافت و نفرات راه یافته به مرحله نهایی در انفرادی  و ۲ نفره در شیراز شناخته شدند.  

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مرحله از رقابت ها که روز پنج شنبه در سالن شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار شد، یک ورزشکار ایرانی  و یک هندی در بخش انفرادی جواز حضور در فینال این مسابقات را  کسب کردند.

در مرحله نیمه نهایی فردوس فروغی  ۲ بر صفر مقابل فاطمه فنایی پیروز شد و سامایارا پاوار از هند هم با همین نتیجه مریم اسماعیل تبار را از پیش رور برداشت تا برگزار کننده دیدار فینال باشند.

همچنین در بخش ۲ نفره  تیم های مبینا ندایی و فردوس فروغی و تیم سامایارپاوار از هند و الین تراتوریان از ارمنستان با شکست حریفان به فینال راه یافتند.

بدین ترتیب نفرات راه یافته به مرحله فینال در انفرادی و ۲ نفره روز جمعه ۱۵ بهمن ماه برای تعیین قهرمان در سالن شهید دستغیب شیراز به مصاف هم می روند.

به گزارش ایرنا، در بخش بانوان ۲۱ ورزشکار از کشور های ایران، هند و  ارمنستان و در بخش پسران  ۲۷ ورزشکار از کشورهای ایران، هند، ارمنستان و عراق  شرکت دارند.

 رقابت های جوانان جام فجر، ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ آغاز شد و تا پانزدهم همین ماه ادامه دارد.

همچنین سی امین دوره مسابقات بین المللی جام فجر در رده بزرگسالان ۱۸ تا ۲۲ بهمن ماه در سالن شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار می شود.

این رقابت ها به دلیل وضعیت قرمز شیراز از نظر شیوع کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

نخستین دوره مسابقات بین المللی سری جوانان  دیماه سال ۹۶ با شرکت هشت کشور به میزبانی سمنان برگزار شد و دومین دوره هم ۱۳ لغایت 15 بهمن ماه ۱۴۰۰ در شیراز در حال برگزاری است.

همچنین بیست و نهمین دوره مسابقات بدمینتون بین‌المللی جام فجر، بهمن ماه  ۹۸ با شرکت ۱۴ تیم داخلی و خارجی و در ۲ بخش بانوان و مردان به میزبانی سالن شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار شد.

۲۵ هزار دلار جایزه برای ورزشکاران برتر این دوره مسابقات در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha