۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۴۵
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84637523
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: نهضت عمل به قرآن در جامعه ایجاد شود

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: نهضت انس با قرآن در جامعه محقق و آثار معنوی و تاثیر آن بر زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها بازگو شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از فعالان قرآنی استان با تأکید بر اینکه جامعه به سمت قرآن‌محوری و قرآن‌باوری سوق داده شود، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین کارهایی که انسان می‌تواند انجام بدهد، ایجاد جامعه قرآنی است.

وی با بیان اینکه با ایجاد جامعه قرآنی، انسان قرآن را یاد می‌گیرد، افزود: انس با قرآن در جامعه تحقق و آثار معنوی و تاثیر آن بر زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها بازگو شود.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان ترویج قرآن در جامعه به‌عنوان قانون اساسی اسلامی را وظیفه هر انسانی خواند و ادامه داد: ضروری است تعداد قاریان، حفاظ و مفسرین قرآن در استان افزایش یابد چرا که در این زمینه خلا داریم.

وی با اشاره به تفسیر سوره قصص افزود: یکی از نفیس‌ترین آیات قرآن در همین سوره بوده که انسان‌ها می‌توانند از آن درس عبرت بگیرند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی ابراز  امیدواری کرد همه در مسیر قرآن گام برداشته و تبعیت از فرموده‌های خداوند در این کتاب آسمانی را سرلوحه زندگی خود قرار دهند و افزود: هنر پیوند دادن جامعه به قرآن و مبانی دینی یکی از راه‌هایی است که می توان برای سعادت دنیا و آخرت از آن بهره برد.

نماینده ولی فقیه در کردستان تاکید کرد: اگر جامعه به سمت جامعه قرآنی هدایت شود، از بسیاری از مشکلات گره گشایی خواهد شد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از فعالان حوزه قرآن در کردستان تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha