نیروی هوایی ارتش آسمان خلیج فارس و دریای عمان رصد شبانه روزی دارد

بندرعباس -ایرنافرمانده پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس گفت: نیروی هوایی ارتش آسمان خلیج فارس و دریای عمان رصد شبانه‌ روزی دارد و هیچ دشمنی جرات نگاه چپ به آسمان ایران را ندارند.

به گزارش ایرنا،سرتیپ دوم خلبان محسن حیدریان پیش از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس افزود: مردم عزیز ما باید بدانند که صیانت از آسمان نیلگون خلیج‌فارس، دریای عمان و منطقه به صورت شبانه‌روزی توسط نیروی‌هوایی ارتش انجام می‌شود و هیچ دشمنی قدرت چپ نگاه کردن به آسمان ایران را ندارد.
وی افزود: دشمن با استفاده از هجمه‌ های تبلیغاتی در رسانه‌ها با تاکید و دست گذاشتن بر روی نقاط ضعف اقتصادی می‌خواهد ترس و واهمه در دل مردم ایجاد کند و به مردم القا کند که نیروهای مسلح ضعیف هستند اما باید بدانند که ما تا پای جان پشت انقلاب، مردم و کشور عزیزمان ایران هستیم و نمی‌گذاریم کسی برای آنها نا امنی ایجاد ‌کند. 
امیر حیدریان تصریح کرد: قدرت افزایی امروز ما مدیون مردم است و نیروی هوایی اولین نیرویی است که در ساختار نیروهای مسلح به انقلاب اسلامی ایران پیوست، نیروی هوایی اولین نیرویی بود که موفق شد بین نیروها و سازمان‌های مسلح وارد عرصه جهاد خودکفایی شود و توانست تمام تجهیزات و وسایل پروازی خود را که سال‌ها آمریکایی‌ها آن‌ها را نگهداری می‌کردند را نگهداری کند و ارتقا ببخشد.
وی یاد آور شد: صنعت هوانوردی صنعت پیچیده‌ای در دنیا است که هر کشوری حتی از عهده نگهداری تجهیزات هوایی‌ اش نیز بر نمی‌آید اما نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران موفق شد به دست توانمند جوانان ایرانی این مهم را محقق کند و حتی پا به عرصه ساخت تجهیزات و ساخت جنگنده‌ها گذاشت و هواپیماها و جنگنده‌های ساخت داخل  به پرواز درآمدند.
فرمانده پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس اظهارداشت: در بسیاری از جاهای دنیا حتی چند کشور متحد هم نمی‌توانند یک هواپیما بسازند چرا که این امر پیچیدگی‌های خاصی را دارد اما این کارهای بزرگ در سایه اعتماد به نفس جوانان ایرانی و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا در ایران اسلامی انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: شاید خیلی از بندرعباسی‌ها ندانند که شهید محمدی که بیمارستان بندرعباس به نام او نام‌گذاری شده است از خلبانان نیروی هوایی است که در دوران دفاع مقدس از بندرعباس برای عملیات رفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

۱۹ بهمن ۵۷ همافران نیروی هوایی ارتش با امام راحل بیعت کردند واین روز به نام روز نیروی هوایی ارتش نام گذاشته شده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha