رژه اقتدار بر فراز آسمان خلیج‌فارس و تنگه‌هرمز برگزار می‌شود + فیلم

بندرعباس - ایرنا - فرمانده پایگاه نهم شکاری نیروی هوایی ارتش گفت: رزمایش و رژه ۳۱ شهریور امسال با به‌کارگیری تجهیزات پرنده ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بر فراز آسمان خلیج‌فارس و تنگه هرمز انجام می‌شود.

امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد محسن حیدریان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دلاورمردی‌ها و دلاوران دوران دفاع مقدس به عنوان الگو و سرمشقی برای ما و نسل‌های بعدی بوده و با الگوگیری از رشادت‌های آنان، آماده دفاع از این مرز و بوم و نظام مقدس و مرزهای اعتقادی و کشور خود هستیم.

وی ادامه داد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی قرار داشته و به دست توانمند جوانان عزیز همین مرز و بوم؛ همه وسایل و تجهیزات این نیرو برای دفاع هوایی از آسمان کشور و مرزهای هوایی بهتر و پیشرفته‌تر می‌شود.

فرمانده پایگاه نهم شکاری نیروی هوایی ارتش اضافه کرد:‌ اکنون آماده برگزاری رزمایش و رژه ۳۱ شهریور که با به‌کارگیری تجهیزات پرنده ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بر فراز خلیج‌فارس و تنگه هرمز انجام می‌شود، هستیم.

امیر سرتیپ دوم خلبان حیدریان ابراز کرد: خلبابان در این روز با تجهیزات به‌روز شده آماده پرواز بوده و دشمنان بدانند هر بلایی که بخواهند سر ایران بیاورند، قوی‌تر می‌شویم.

وی افزود: ۴۴ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی انواع و اقسام نقشه‌ها را برای ما کشیدند به گونه‌ای که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی می‌گفتند نیروی هوایی تعطیل می‌شود اما امروز ما سربلندیم.

فرمانده پایگاه نهم شکاری نیروی هوایی ارتش تاکید کرد: ده‌ها فروند از هواپیماهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نمونه‌ای از ناوگان هوایی نیروهای مسلح کشور در رژه ۳۱ شهریور به پرواز درآمده و اقتدار نظام را نشان می‌دهند تا هم مردم برای امنیت پایدار ایجاد شده دلگرم باشند و هم دشمنان بدانند ما همیشه پا به رکاب و آماده هستیم.

وی اشاره کرد: هر اندازه دشمنی دشمنان با ما بیشتر می‌شود، برای قوی‌تر شدن مصمم‌تر می‌شویم و همانگونه که فرمانده معظم کل قوا فرمودند به قله نزدیک بوده و روزبه‌روز تلاش خود را بیشتر می‌کنیم.

امیر سرتیپ دوم خلبان حیدریان اضافه کرد: تجهیزات پرنده نیروی هوایی هر ساله در ۳۱ شهریورماه برای نشان دادن اقتدار این نیرو به پرواز در می‌آیند و امسال نیز مانند هر سال برای اینکه یاد و خاطره شهدای عزیز را زنده نگهداشته و بگوییم خون‌هایی که برای کشور و اعتقادات مردم ریخته شده، بیهوده نبوده و این مسیر ادامه دارد.

وی اظهار کرد: مردم عزیز بدانند سربازانشان و خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آسمان کشور حضور دارند و دشمنان هم بدانند نیروی هوایی و ناوگان دفاع هوایی ایران اسلامی آماده است و با این رژه، اقتدار قدرت هوایی خود را به مردم نشان داده و به رخ دشمنان می‌کشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha