۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۴۶
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84638986
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کرونا آموزش دانش آموزان در ۲ شهر کردستان را غیرحضوری کرد

سنندج- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: با توجه به رنگ بندی جدید کرونایی و قرار گرفتن شهرهای سقز و بانه در وضعیت قرمز و براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، فعالیت مدارس شهری ۲ شهر سقز و بانه تا پایان هفته جاری غیرحضوری است.

رشید قربانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا، وضعیت فعالیت مدارس استان کردستان از امروز شنبه ۱۶ بهمن تا پایان هفته جاری براساس رنگ بندی کرونایی و به صورت حضوری، نیمه حضوری و مجازی خواهد بود.

وی افزود: بر اساس این مصوبه در وضعیت قرمز، کلاس‌های درس دانش آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی مدارس مناطق روستایی کم جمعیت و دروس عملی هنرستان‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حضوری و کلاس‌های درس تمام مدارس شهری در مقاطع مختلف تحصیلی به مدت یک هفته غیر حضوری و در بستر فضای مجازی " شبکه شاد" است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: در وضعیت نارنجی و زرد  با رعایت پروتکل های بهداشتی و گروه بندی متوازن در مدارس با تراکم بالا، آموزش دانش آموزان به صورت حضوری خواهد بود.

وی یادآور شد: در صورتی که در مدارسی دانش آموزان در بیش از یک کلاس با علائم کرونا وجود داشته باشند با تشخیص و پیشنهاد شورای مدرسه و تایید اداره شهرستان، آموزش آنها می تواند به صورت غیر حضوری در بستر شاد به مدت یک هفته ادامه داشته باشد.

به گفته قربانی در وضعیت آبی آموزش مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی حضوری خواهد بود.

بر اساس تازه‌ترین رنگ بندی کرونا، شهرهای سقز و بانه وارد محدوده قرمز شده، سنندج و کامیاران در وضعیت نارنجی و بقیه مناطق استان زرد هستند.

کرونا از اسفند ۱۳۹۸ تاکنون در استان کردستان بیش از یک هزار و ۹۵۰ قربانی داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha