۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۲۵
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84639442
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰ تُن گندم احتکاری در ملایر کشف شد

۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۲۵
کد خبر: 84639442
۴۰ تُن گندم احتکاری در ملایر کشف شد

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ملایر از کشف و ضبط ۴۰ تُن گندم احتکار شده بدون هرگونه مجوز قانونی در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش این محموله حدود ۴۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ "احمد ساکی" در تشریح این خبر افزود: با کشف این میزان گندم احتکار شده، پرونده تکمیل و یک متهم به مراجع قضایی تحویل شد.

وی اظهار داشت: در راستای شناسایی افراد فرصت‌طلبی که مبادرت به احتکار اقلام غذایی و مورد نیاز جامعه می‌کنند، مامورین پلیس امنیت اقتصادی با انجام کار اطلاعاتی دقیق موفق به شناسایی یک انبار احتکار گندم شدند که با هماهنگی دستگاه قضایی و با همکاری اداره جهاد کشاورزی از این مکان بازرسی به عمل آمد.

فرمانده انتظامی ملایر ضمن هشدار به افراد فرصت‌طلبی که بخواهند در این شرایط سخت معیشتی با احتکار اقلام مورد نیاز و مایحتاج عمومی فشار را مضاعف کنند، تاکید کرد: با عزم دستگاه قضایی و تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس امنیت اقتصادی برخوردهای پلیس سرسختانه و بی‌امان ادامه دارد.

سرهنگ ساکی همچنین از زمین‌گیر شدن سارقان حرفه‌ای هشت فقره سرقت خودرو توسط ماموران کلانتری ۱۲ ملایر خبر داد و افزود: به دنبال وقوع یک فقره سرقت خودرو این موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

وی ادامه داد: طی کار اطلاعاتی دقیق و موثر سرانجام مخفیگاه ۲ متهم سابقه‌دار در این ارتباط شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضایی در یک عملیات ضربتی هر ۲ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ملایر گفت: در بررسی سوابق این ۲ متهم مشخص شد هر کدام دارای ۶ فقره سابقه سرقت، مواد مخدر و درگیری هستند که با تلاش ماموران این یگان خودروی مسروقه به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان کشف و به مال باخته تحویل شد.

سرهنگ ساکی تصریح کرد: در این رابطه با تشکیل پرونده هر ۲ سارق حرفه‌ای به مراجع قضایی تحویل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha