۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۵۴
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84632444
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف سرقت در شهرستان ملایر ۴۲ درصد افزایش یافته است

همدان- ایرنا- فرماندهی انتظامی ملایر گفت: با تلاش مجدانه پلیس طی ۱۰ ماه نخست امسال کشف سرقت در این شهرستان ۴۲ درصد و دستگیری سارقان ۲۴ درصد رشد داشته است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ «احمد ساکی» روز دوشنبه در تشریح این خبر افزود: تمام تلاش پلیس مقابله بی‌امان با سارقان به عنوان یکی از مولفه‌های مهم در کاهش امنیت اجتماعی است.

وی با اشاره به جایگاه مهم مردم در ارتقا امنیت بیان کرد: مردم مهمترین بازوی توانمند پلیس در اجرای برنامه‌های پیشگیرانه هستند و تحقق این امر مستلزم مشارکت حداکثری اقشار مردم و مسئولان و همکاری آنها با پلیس است.

فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر نیز به جد در دستور کار پلیس است، از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و دستگیری پنج متهم در یکی از مناطق آلوده توسط ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ساکی اظهار داشت: با انجام کار اطلاعاتی و عملیاتی منسجم توسط ماموران، یک نفر سارق موتورسیکلت تحت تعقیب با چندین سابقه سرقت دستگیر و یک دستگاه دوچرخه سرقتی و یک عدد درب آلومینیومی مسروقه از مخفیگاه وی کشف شد.

وی ادامه داد: همچنین سارق یک دستگاه چرخ خیاطی از یک باب مغازه به همراه سه نفر توزیع کننده مواد مخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ملایر گفت: در بازرسی از این سارقان ۹ گرم مواد مخدر از نوع هروئین و سه گرم مواد مخدر تریاک کشف و تعداد ۲ دستگاه خودروی متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند. 

سرهنگ ساکی در ادامه از دستگیری سارق سابقه‌دار ساختمان‌های نیمه‌کاره در ملایر با تلاش کلانتری ۱۲ پاسداران خبر داد و بیان کرد: با انجام کار اطلاعاتی موثر مخفیگاه فرد سارق شناسایی و طی هماهنگی قضایی، تلاش برای دستگیری این متهم در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: بلافاصله در یک عملیات ضربتی متهم تحت تعقیب دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم اموال مسروقه‌ای همچون لوازم بنایی، ابزار آلات، فرز و کنتور آب به ارزش ریالی ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ ساکی با اشاره به اینکه طی بررسی صورت گرفته مشخص شد سارق دستگیر شده دارای پنج فقره سابقه مواد مخدر و سرقت است، تصریح کرد: با تشکیل پرونده، فرد سارق به دستگاه قضایی تحویل شد.

وی با بیان اینکه با تلاش ماموران کلانتری ۱۳ حضرت ولیعصر(عج) سارقان یک باب منزل دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی ملایر اظهار داشت: در یک عملیات ضربتی، ماموران این کلانتری یک نفر را در این مکان دستگیر و پس از انتقال به یگان و انجام تحقیقات فنی و تخصصی، همدست وی نیز دستگیر شد.

سرهنگ ساکی یادآور شد: در این راستا با تلاش ماموران مقادیر قابل توجهی لوازم منزل شامل رایانه، ساعت مچی، تلفن همراه، تلویزیون ۴۹ اینچ LED، ریش تراش، البسه و اقلام دیگر نیز از این ۲ متهم کشف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha