۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۶:۴۸
کد خبرنگار: 1209
کد خبر: 84639583
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

رکوردشکنی بانوی هلندی در مسابقات اسکیت سرعت

تهران- ایرنا- بانوی هلندی در مسابقه اسکیت سرعت ۳۰۰۰ متر زنان با کسب مدال طلای المپیک زمستانی ۲۰۲۲، رکورد جدیدی را در این بازی‌ها به ثبت رساند.

به گزارش ایرنا، «ایرنه شوتن» هلندی در مسابقه اسکیت سرعت ۳۰۰۰ متر زنان هم مدال طلای المپیک زمستانی ۲۰۲۲ را به دست آورد و هم رکورد جدیدی در المپیک را به ثبت رساند.

این ورزشکار هلندی مسابقه را در زمان ۳:۵۶.۹۳ به پایان رساند تا نزدیک به یک ثانیه از رکورد قبلی ۳:۵۷.۳۰ که در سال ۲۰۰۲ ثبت شده بود بهتر باشد. «لولوبریجیدا» از ایتالیا در جایگاه دوم قرار گرفت (۳:۵۸.۰۶) و مدال نقره را به خانه برد و «ایزابل وایدمن» (۳:۵۸.۶۴) با کسب برنز، دویستمین مدال بازی‌های المپیک زمستانی در تاریخ کانادا را به دست آورد.

بازی‌های المپیک زمستانی پکن از روز گذشته (جمعه) آغاز شد. کاروان ورزشی کشورمان با سه ورزشکار و ۲ مربی در رشته‌های اسکی آلپاین و صحرانوردی در این بازی‌ها شرکت کرده است.

«عاطفه احمدی» و «حسین ساوه شمشکی» ۲ نماینده اسکی آلپاین کشورمان در این بازی‌ها هستند که با مربیگری «باقر کلهر» عازم چین شدند.

قرار بود «سیدستار صید» المپین با سابقه اسکی صحرانوردی کشورمان و «مصطفی میرهاشمی» مربی اسکی صحرانوردی به این دوره از بازی‌ها اعزام شوند که به دلیل مثبت شدن تست کرونا از اعزام به چین بازماندند. با موافقت کمیته برگزاری بازی‌ها، «دانیال ساوه شمشکی» به عنوان ورزشکار اسکی صحرانوردی و «محمدتقی شمشکی» به عنوان مربی این رشته جایگزین صید و میرهاشمی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha