۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۰۹
کد خبرنگار: 916
کد خبر: 84640617
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ طرح عمرانی و تولیدی در کنارک افتتاح و کلنگ‌زنی شد

چابهار- ایرنا - ۶ طرح عمرانی، خدماتی، اشتغالزایی، تولیدی، برقرسانی ویژه دهه فجر با حضور فرماندار و جمعی از قشرهای مختلف مردم و مسوولان در شهرستان کنارک افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار کنارک روز یکشنبه در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح‌ها شامل افتتاح طرح هادی روستای گودن بخش مرکزی با اعتبار ملی و زیرسازی ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع و آسفالت هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع توسط بنیاد مسکن، افتتاح مجتمع بین راهی محور کنارک زرآباد در بخش کهیر با  مساحت ۳۵ هزار مترمربع و اعتبار هزینه شده توسط سرمایه گذار بخش خصوصی ۵۵ میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده توسط بخش دولتی یک میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۵ نفر به‌صورت مستقیم است.

عبدالغفور حوت بیان کرد: افتتاح خانه بهداشت روستای احمد آباد با زیربنای ۱۰۰ مترمربع و اعتبار بیش از ۲۵۰ میلیون تومان از دیگر طرح‌ها بود.

وی گفت: افتتاح پروژه توسعه روستای ناصرآباد با حجم شبکه اجرا شده سه هزار متر شبکه فشار متوسط و شبکه فشار ضعیف، نصب ۲ دستگاه ترانس با اعتباری بالغ بر ۷۲۰ میلیون تومان به نمایندگی از کل پروژه‌های در دست اجرا و بهره‌برداری برق، افتتاح مدرسه سه کلاسه روستای سورکمب با اعتبار پنج میلیارد ریال با زیربنای ۱۳۲ مترمربع از دیگر طرح‌های افتتاح شده در شهرستان کنارک است.

فرماندار کنارک افزود: غبار روبی مزار شهید پیربخش ترانی و دیدار و تجلیل از خانواده شهید ترانی در روستای چگردان لاش از ویژه برنامه های دهه فجر است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۲۳ طرح عمرانی، خدماتی، تولیدی و اشتغالزایی در شهرستان کنارک با اعتبار ۵۶ میلیارد تومان در حال افتتاح و بهره‌برداری است، خاطرنشان کرد: در این ایام بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه مختلف فرهنگی و هنری نیز در حال اجراست.