۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۴۶
کد خبرنگار: 2235
کد خبر: 84643382
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰ هزار متر مربع از خط ساحلی رضوانشهر آزاد شد

۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۴۶
کد خبر: 84643382
۲۰ هزار متر مربع از خط ساحلی رضوانشهر آزاد شد

رشت- ایرنا – فرماندار رضوانشهر گفت: از مجموع ۲۱ کیلومتر خط ساحلی رضوانشهر به میزان ۱۲ هکتار در محدوده ۶۰ متری ساحلی در تصرف دستگاه های مختلف می باشد که طی چند روز اخیر ۲ هکتار از آن آزادسازی شده است.

محمود قاسمی در حاشیه جلسه ستاد آزادسازی سواحل رضوانشهر و پره‌سر اظهار داشت: طبق پایش اولیه که با حضور استاندار گیلان از نوار ساحلی این شهرستان بعمل آمد محدوده‌های تحت تصرف آزاد گردید.

وی در خصوص سایر محدوده های مورد تصرف در نوار ساحلی این شهرستان گفت: حدود سه هکتار دیگر در تصرف اشخاص عادی است که با هماهنگی اداره منابع طبیعی و دستگاه قضایی در حال پیگیری می‌باشد.

فرماندار رضوانشهر همچنین گفت: در محدوده ساحل پره‌سر و در مجاورت روستای جلالوند و آلکام، نیروگاه سیکل ترکیبی حدود هفت هکتار از نوار ساحلی را تصرف کرده و تردد در امتداد ساحل را بسته است که بدلیل تأسیسات نیروگاه و ارتباط آن با دریا، امکان آزادسازی و رفع تصرف در این محدوده امکان پذیر نیست.

قاسمی گفت: مساحت تصرفات نوار ساحلی در رضوانشهر از سوی دستگاه های دولتی به میزان ۹ هکتار است که تا کنون ۲ هکتار آن آزاد گردیده و بقیه در تصرف نیروگاه سیکل ترکیبی پره سر می باشد.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا دارایر ۲۱ کیلومتر نوار ساحلی دریا است و در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.   

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha