ارتباط تصویری با ایثارگران استان‌ها در رفع مشکلات آنها اثربخش است

تهران - ایرنا - معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ارتباط تصویری مجازی با ایثارگران استان‌های مختلف برای رفع مشکلات این عزیزان بسیار مثبت و اثربخش است.

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا از «ایثار»، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز سه شنبه در سیزدهمین دیدار مجازی خود با ایثارگران استان هرمزگان پس از شنیدن درخواست‌ها و مشکلات ایثارگران، به ارائه دستورات و نکات لازم به‌منظور حل مشکل این عزیزان در موضوعاتی از جمله تأمین مسکن، معیشت و درمان پرداخت.

معاون رییس‌جمهوری با بیان اینکه همه سعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، رفع مشکلات جامعه معزز ایثارگری است، افزود: ارتباط تصویری مجازی با ایثارگران استان‌های مختلف بسیار مثبت و اثربخش است و اجرای روش‌های مناسب برای رفع مشکلات ایثارگران توسط مسئولان و پرسنل بنیاد سبب می‌شود تصمیم‌گیری مناسب و شایسته‌تری داشته باشیم.

عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار مجازی حضور داشتند و به بیان نکاتی در راستای حل مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان هرمزگان پرداختند.

براساس این گزارش، در این جلسه، «ساسان صادقی بهمنی» جانباز ۷۰ درصد، «خلیل واحدی» آزاده و جانباز ۲۵ درصد، «شمسی ملائی» همسر جانباز متوفی ۲۵ درصد، «عباس سرخانی‌زاده» جانباز ۷۰ درصد، «عباس شگوهی» فرزند شهید و «خاطره آذرپناهی» فرزند جانباز ۲۵ درصد، از طریق ارتباط تصویری به طرح دغدغه‌ها و مسائل خود پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha