بنیادشهید براساس امکانات خود به وضعیت معیشتی خانواده ایثارگران رسیدگی می‌کند

تهران - ایرنا - معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: بنیاد شهید باید به وضعیت معیشت خانواده‌های محدودی از ایثارگرانی که در دهک‌های پایین درآمدی قرار دارند توجه کند و براساس امکاناتی که در اختیار دارد، دغدغه‌هایشان را مرتفع سازد.

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا از «ایثار»، دکتر سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز سه‌شنبه در دوازدهمین دیدار ویدئوکنفرانسی خود با ایثارگران استان اصفهان پس از شنیدن درخواست‌ها و مشکلات ایثارگران، به ارائه دستورات و نکات لازم به‌منظور حل مشکل این عزیزان در موضوعاتی چون تأمین مسکن، معیشت و درمان پرداخت.

معاون رئیس‌جمهور با ابراز قدردانی از ایثار مردم مجاهد و شهیدپرور استان اصفهان گفت: بررسی پرونده ایثارگران از جمله خانواده‌های جانبازان متوفی نشان می‌دهد که تعداد محدودی از این افراد در دهک‌های پایین درآمدی قرار دارند.

بنیادشهید براساس امکانات خود به وضعیت معیشتی خانواده ایثارگران رسیدگی می‌کند

بیان نکات و راهکارهایی در راستای حل مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران

عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار ویدئو کنفرانسی حضور داشتند و به بیان نکات و راهکارهایی در راستای حل مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان اصفهان پرداختند.

در این نشست، «زهره حامدآبادی» فرزند شهید، «لیلا حسن‌زاده» فرزند شهید، «ثریا ربیعیان» همسر جانباز و خواهر شهید، «سیدمحمدحسین شکیبا» جانباز ۳۰ درصد، «فاطمه صفری رنجبر» همسر جانباز متوفی، «رشید ضامن‌پور» فرزند آزاده و جانباز، «سعید ظفرمند» جانباز ۷۰ درصد و «شاپور محمدیان» جانباز ۶۵ درصد از طریق ویدئوکنفرانس به طرح دغدغه‌ها و مسائل خود پرداختند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha