راهپیمایی ۲۲ بهمن ورامین به صورت خودرویی برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: به منظور حفظ سلامتی مردم، راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان ورامین به صورت خودرویی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز سه‌شنبه در جلسه هماهنگی برپایی راهپیمایی ۲۲ بهمن که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد اظهار داشت: با وجود آن که بسیاری از مردم برای راهپیمایی حضوری، آمادگی دارند ولی بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و برای حفظ جان مردم، راهپیمایی امسال به صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری مراسم یوم الله ۲۲ بهمن سال گذشته به صورت موتوری، تجربه خوبی را در اختیار مسئولان برگزاری قرار داده و می‌توان با بررسی نقاط ضعف و قوت سال گذشته، بهترین شرایط را در مانور امسال ایجاد کنیم.

وی اظهار داشت: یکی از محسنات برپایی راهپیمایی خودرویی، حضور تمامی افراد خانواده در جشن پیروزی انقلاب است که این امر به شکوه و عظمت مراسم ۲۲ بهمن می‌افزاید.

وی در خصوص مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری شهرستان ورامین گفت: مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ورامین از مقابل میدان کفن پوشان به سمت شهر ورامین پیش‌بینی شده و در پایان، شرکت کنندگان با اجتماع مقابل مسجد جامع تاریخی، از سخنان سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند.

محمودی افزود: با هماهنگی به عمل آمده با سپاه و بسیج، حرکت خودروها و موتورها ساماندهی و تزیین خودروها را نیز شهرداری بر عهده گرفته است.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha