عرضه هوشمند برنج و سیب زمینی با قیمت مصوب در خراسان رضوی

مشهد-ایرنا- مدیر نظارت وبازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: عرضه هوشمند برنج و سیب زمینی با قیمت مصوب با هدف تنظیم بازار در این استان در حال انجام است.

مهندس ناصر شعربافیان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این عرضه هوشمند از طریق سامانه بازارگام و با مدیریت سازمان تعاون روستایی استان در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه سامانه‌های هوشمند عرضه کالا به صورت متمرکز از سازمان تعاون روستایی مرکزی مدیریت می شوند، اظهار کرد: تامین و توزیع سهمیه در استان‌ها انجام می‌شود و با توجه به نوسانات و نرخ بالای محصولاتی مانند برنج و سیب زمینی، عرضه این محصولات با نرخ مصوب در خراسان رضوی آغاز شده است.

مدیر نظارت وبازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی اظهار کرد: در حال حاضر سه نوع برنج و سیب زمینی در سامانه یادشده، عرضه و امکان سفارش و خرید برای همه وجود دارد.

شعربافیان گفت: تا کنون ۳۰ تن برنج و ۱۰ تن سیب زمینی برای توزیع هوشمند تامین شده و مشکلی در توزیع نخواهیم داشت.

وی درخصوص نرخ عرضه این محصولات گفت: محصول سیب زمینی به ازای هر کیلوگرم ۹ هزار و ۸۰۰ تومان، برنج پاکستانی هر کیلوگرم ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان، برنج تایلندی هر کیلوگرم ۱۲ هزارو ۵۰۰ تومان و برنج هندی به ازای هر کیلوگرم ۱۸ هزارو ۵۰۰ تومان قابل عرضه است.

شعربافیان گفت: خوشبختانه توزیع این اقلام با توجه به تقاضای مردم انجام می‌شود و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha