۲۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۱۶
کد خبرنگار: 2111
کد خبر: 84645194
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۶۲ درصد واحدهای مسکونی روستایی در بیجار مقاوم سازی شد
عکس تزئینی است

سنندج- ایرنا- رییس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیجار گفت: از ابتدای طرح مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی تا کنون، بیش ۶۲ درصد این واحدها مقاوم سازی شده اند.

جمال الدین مرادپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون  ۷۱۵ تقاضای تسهیلات مسکن روستایی به بانک های عامل معرفی و تعداد ۵۰۹ تقاضا موفق به عقد قرارداد شده است که از این تعداد ۲۵۷ قرارداد هم شروع به کار کرده است.

او با اشاره به اینکه امسال ۶۴۶ فقره سند مالکیت در شهر یاسوکند و روستاهای منطقه صادر شده است تصریح کرد: تا امروز حدود هفت هزار و ۶۳۵ فقره سند تک برگ در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در شهرستان بیجار صادر و تحویل مالکین شده است.

مرادپور گفت: امسال هم در مجموع در ۱۴ روستای شهرستان عملیات عمرانی اجرا شده است که شامل آسفالت معابر ۶ روستا، جدول گذاری و سنگ فرش ۶ روستا و احداث و تکمیل ۲ دهنه پل است.

او با بیان اینکه طرح هادی نیز در ۴۵ روستا اجرا شده است گفت: در ۱۹ روستا هم پل و دیوار ساحلی تکمیل و نصب شده است و در چهار روستا نیز در دست اقدام است.

رییس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیجار گفت: امسال جهت اجرای ۱۴ طرح هادی روستایی در بیجار، ۸۳ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال هزینه شده است.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha