بهره برداری از ۲۴۷ طرح مخابراتی در استان همدان آغاز شد

همدان- ایرنا_ بهره برداری از ۲۴۷ طرح ارتباطی و مخابراتی با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۲۶۱ میلیون تومان روز چهارشنبه و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی طی آیینی با حضور استاندار و جمعی از مسوولان در استان همدان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، «محمد علی گرزین» مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از این طرح های مخابراتی، افزود: طرح توسعه شبکه تلفن ثابت استان همدان با چهار هزار و ۵۷۲ درگاه (پورت) امروز و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت: همچنین بهره برداری از هفت سایت آنتن بی.تی.اس اپراتور همراه اول نیز در مناطق مختلف استان همدان آغاز شد.

گرزین ادامه داد: از دیگر طرح های افتتاح شده امروز استان همدان، تجهیز ۴۰ ایستگاه آنتن بی.تی.اس. اپراتور همراه اول به نسل سوم اینترنت است.

وی تصریح کرد: افزایش پهنای باند شبکه اینترنت از ۴۰ گیگابیت به ۶۰ گیگابیت در ثانیه و همچنین توسعه شبکه فیبرنوری به طول ۳۰ کیلومتر نیز از دیگر طرح های بهره برداری شده شرکت مخابرات استان همدان است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان گفت: همچنین تعداد ۳۰ هزار درگاه (پورت) ای.دی.اس.ال منصوبه به شبکه اینترنت مخابرات استان اضافه شد.

به گفته وی، ایجاد ظرفیت بالا در زیرساخت های استان همدان در شبکه انتقال موجب استفاده اپراتورها و شرکت های اف.تی.پی از پهنای باند بیشتر می شود.

 گرزین افزود: ایجاد شبکه و تکمیل پروژه پروجکشن استان همدان در راستای کاهش قعطی ها و افزایش رضایت‌مندی مشتریان بسیار مهم و ارزشند است.

وی خاطرنشان کرد: برای افزایش شاخص های مخابراتی استاندارد در استان همدان ، ایجاد شبکه دسترسی و توسعه زیرساخت ها در دستور کار و اجرا قرار گرفته است.

استان همدان نزدیک به ۸۰۰ هزار مشترک خط ثابت تلفن دارد.

به گزارش ایرنا، امروز و همزمان با ایام الله دهه فجر ۲۴۷ پروژه حوزه ارتباطات و مخابرات استان همدان با ۲۳۲ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال اعتبار شامل توسعه مشترکان تلفن ثابت؛ توسعه باند پهن یا دیتا؛ توسعه فیبر نوری؛ adsl منصوبه و احداث سایت جدید همراه اول و توسعه ایستگاه همراه اول نسل سه طی آیینی با حضور استاندار همدان به بهره برداری رسید.

۵۷۷ طرح با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در مناطق مختلف استان همدان بهره برداری و یا کلنگ زنی شده که شامل بهره برداری از ۵۰۳ طرح با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان و آغاز عملیات اجرایی ۷۴ طرح با حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha