رعایت پروتکل ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن ایلام با دقت رصد می شود

ایلام - ایرنا - دبیر قرارگاه استانی کرونا در ایلام با اشاره به اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در راهپیمایی ۲۲ بهمن استان با دقت رصد می شود، گفت: با توجه به اعلام برگزاری راهپیمایی در ایلام قرار شده توزیع ماسک در مسیرها بین افراد صورت گیرد.

سجاد غلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: توزیع ماسک توسط خیرین و دستگاه های اجرایی توسط بسیج و هلال احمر در طول مسیر صورت می گیرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت استراتژیک راهپیمایی ۲۲ بهمن  و همچنین ضرورت و اهمیت حفظ سلامت مردم و با توجه به اینکه راهپیمایی خودرویی تنها در شهرهای قرمز صورت می گیرد و ایلام تاکنون در وضعیت قرمز نیست، رعایت پروتکل ها ضروری است.

دبیر قرارگاه استانی کرونا گفت: شیوه نامه  راهپیمایی در خصوص رعایت پروتکل ها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایلام تهیه شده و ابلاغ شده است.

غلامی اظهار داشت: ممانعت از تجمع در مسیر، حذف غرفه های خدماتی، ممنوعیت حضور دستفروشان و اطلاع رسانی گسترده در راهپیمایی از جمله موارد این دستورالعمل ها است.

وی افزود: قرار است مدت زمان راهپیمایی ۲ ساعت باشد و قبل از شروع نماز جمعه به اتمام برسد.

وی همچنین در خصوص آیین معنوی اعتکاف نیز گفت: در شهرستان‌های قرمز این آیین برگزار نمی شود و در سایر شهرستان‌ها مسئولیت رعایت پروتکل ها در مساجد به عهده اوقاف و امور خیریه است.

وی ابراز امیدواری کرد با همراهی همه مردم ، جدی گرفتن خطر کرونا و رعایت پروتکل ها هرچه زودتر از پیک ششم کرونا عبور کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha