۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۴۵
کد خبر: 84645856
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

دهه فجر زمان جهاد تبیین برای واقعیتهای انقلاب است

مشهد- ایرنا- معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: دهه فجر، زمان جهاد تبیین و بازخوانی آرمانهای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد روز پنجشنبه در نشست بصیرتی عماریون با عنوان "جهاد تبیین" در آستان مقدس خواجه اباصلت مشهد افزود: دهه فجر یک مناسبت تشریفاتی نیست که ابلاغ یک دستگاه اجرایی باشد و فعالیتهای صوری پیرامون آن انجام گیرد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را اولویت انقلاب اسلامی در زمانه کنونی می دانند، زمانی که جبهه باطل تلاش می کند حقایق و واقعیتها را پوشیده نگه دارد و وارونه جلوه دهد، انقلابیون باید وارد میدان شده و جهاد تبیین را در اولویت قرار دهند.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: طی ۴۳ سال پیروزی انقلاب، دشمن همه فتنه ها، توطئه ها، تحریم ها و فشارهای خود را علیه این نظام به کار بسته تا مردم از دین و انقلاب فاصله بگیرند اما هیچ توفیقی به دست نیاورده است که این امر از برکت جهاد تبیین است.

وی افزود: جمهوری به معنای مشارکت مردم در صحنه است که با عنایت اهل بیت (ع) و برکت خون شهدا در تمام انتخابات پس از پیروزی انقلاب مردم مشارکت چشمگیر داشته‌اند و این واقعیتی است که باید در دهه فجر تبیین شود.

حجت الاسلام گنابادی نژاد ادامه داد: هم اکنون ۳۰۰ شبکه ماهواره ای وجود دارد که از این تعداد ۱۱۶ شبکه ایران را پوشش می دهند، ۲۶۰ کانال فارسی زبان هستند که علیه ایران تبلیغ می‌کنند ، ۸۸ میلیون گوشی موبایل دست مردم ایران است و ایرانی‌ها روزانه بین پنج تا ۹ ساعت از اینترنت استفاده می کنند که بیشترین استفاده آنان از اینترنت مربوط به پیام رسانهای خارجی است ؛ اما همچنان ارزشهای اسلامی حفظ می شود.

وی گفت: برای پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن سختی های بسیار پشت سر گذاشتیم و آحاد مردم به پاس صبوری و مقاومتی که در این سالها داشته اند، قابل ستایش هستند اما دنیای مبارزه دنیای سختی است، اشکال و ضعف هم فراوان داریم اما دستاوردهای ما پرافتخار و بزرگ است که همه آن مدیون مردم می‌باشد.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در این استان به صورت راهپیمایی خودرویی است و امیدواریم همگان برای دفاع از حقوق خود و انقلاب در این راهپیمایی شرکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha