عضو مجلس خبرگان: مازندرانی‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند

ساری - ایرنا - نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت : مازندرانی‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی علیه کرونا در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن و جشن طلوع خورشید چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کنند.

آیت الله رمضان‌علی معلمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: باوجود این که همگان برای حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در مازندران آماده هستند، اما در شرایط کرونایی سلامت مردم، محور اصلی است و باید همه ما تابع قوانین و مقرراتی که وزارت بهداشت وضع می‌کند باشیم و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این جشن باشکوه ملی شرکت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: همواره مردم مازندران در سال‌های گذشته زیر بارش برف و باران و هوا سرد زمستانی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کردند و امسال باتوجه به اینکه شیوع کرونا ویروس در استان تداوم دارد، لازم است دستورالعمل‌های بهداشتی باجدیت از سوی مشارکت کنندگان در جشن پیروزی انقلاب رعایت شود.

امام جمعه قائمشهر تصریح کرد: با شیوع کرونا ویروس در کشور، همواره رهبر معظم انقلاب در برگزاری مراسم ملی و مذهبی خودشان را مقید به تصمیمات ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا می‌دانستند و می‌دانند، بنابرین با توجه به رهنمودهای حکیمانه رهبری، صیانت از جان و سلامت مردم در برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن مسئله اساسی است که باید به آن توجه شود.

معلمی با بیان این که طبق مصوبه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در شهرهایی از مازندران که براساس رنگ بندی‌های کرونایی در شرایط قرمز قرار دارند، شهروندان به صورت رژه موتوری و خودرویی در آیین جشن پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کنند، گفت: در دیگر شهرهای استان که وضعیت رنگ بندی شیوع کرونا نارنجی، زرد و آبی است مردم فهیم این مناطق هم با رعایت ضوابط کرونایی مانند استفاده از ماسک و برگزاری مراسم در فضای باز در آیین ملی راهپیمایی ۲۲ بهمن مشارکت کنند.

وی ادامه داد: به طور حتم با حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر یاوه گویی‌های استکبار جهانی خنثی خواهد شد و ملی همیشه در صحنه و با بصیرت مازندران، پرشور از سال‌های گذشته با رهبر معظم انقلاب بیعت دوباره خواهند کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت : مردم ولایتمدار مازندران در رویدادهای مهم ملی و دینی در سال‌های گذشته ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ابراز داشتند و در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از اقشار مردم باصلابت این دیار می خواهم که در جشن طلوع چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت حداکثری داشته باشند.

طبق اعلام وزارت بهداشت ، در حال حاضر ۱۴ شهرستان مازندران در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند ، و ضعیت پنج شهرستان نارنجی و سه شهرستان دیگر هم زرد است.

شورای هماهنگی تبلغات اسلامی مازندران اعلام کرد که راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان در شهرستان های دارای وضعیت قرمز به صورت خودرویی و موتوری و در سایر شهرستان ها هم به صورت پیاده برگزار خواهد شد . 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha