۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۲۲
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84645991
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه: تحقق سند توسعه میامی زمینه ساز کاهش فقر و بیکاری است

شاهرود - ایرنا - امام جمعه میامی با بیان اینکه تحقق سند توسعه میامی زمینه ساز کاهش فقر و بیکاری است، گفت: توسعه این شهرستان در بخش های مختلف نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری و آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی همزمان طرح های عمرانی و اقتصادی شهرستان میامی در سالن اجتماعات ابن یمین فرومدی فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزود: با تحقق هدف توسعه پایدار میامی، فقر و بیکاری از این شهرستان دور خواهد شد.‌
وی ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تصریح کرد: میامی سرشار از توانمندی و ظرفیت های مختلف در حوزه های معدنی، کشاورزی، دامداری است و باید نگاه ویژه ای به شرقی ترین شهرستان استان صورت پذیرد.
صفایی پور اظهار داشت: مردم، استاندار سمنان را به عنوان یک‌ مرد عمل در میدان‌ می شناسند، نگاه مثبت مردم و چهار سفر وی به این شهرستان‌ موید این ادعاست.‌
امام جمعه میامی با بیان اینکه بانک های ملت، سپه و تجارت در میامی بسته شد، ابراز داشت: باید نسبت به ساماندهی بانک های این شهرستان اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه میامی باب الرضا(ع) محسوب می شود، اظهارداشت: ساماندهی میدان ورودی میامی با توجه به عبور میلیون ها زائر از این مسیر از خواسته های مردم این منطقه محسوب می شود که نیازمند پیگیری بیشتر مسوولان است.
صفایی پور ادامه داد: ساخت پل زیرگذر در شهر میامی با توجه به قطب کشاورزی بودن شهرستان نیازمند پیگیری و اقدام جدی است.
امام جمعه میامی با اشاره به گذشت ۴۳ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تصریح کرد: تلاش، خدمت و توسعه از جمله اهداف و انگیزه‌های انقلاب اسلامی بوده است.
به گزارش ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در دهمین روز از ایام الله دهه فجر در سفر به میامی، ضمن ادای احترام به مقام شهدا، در جلسه شورای اداری و افتتاح همزمان ۴۱ طرح‌ عمرانی و اقتصادی دهه فجر شرکت کرد. 

آغاز عملیات اجرایی افتتاح استخر سرپوشیده، افتتاح مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی، افتتاح پایگاه اورژانس جاده ای فرومد،کلنگ زنی طرح واحد تولیدی خوراک دام و نشست با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای فرومد و منطقه پل ابریشم از برنامه های سفر استاندار سمنان به شهرستان میامی است.
میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha