محدودیت های ترافیکی روز ۲۲ بهمن در ارومیه اعلام شد

ارومیه- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی گفت: محدودیت های ترافیکی همزمان با روز ۲۲ بهمن به مناسبت برگزاری مراسم راهپیمایی در ارومیه اعمال می شود.

سرهنگ عباس فرمانی روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتوری در روز ۲۲ بهمن ماه به منظور هرچه باشکوه برگزار شدن این مراسم محدودیت هایی در مسیر این راهپیمایی اعمال می شود.

وی اضافه کرد: برگزاری مراسم ۲۲ بهمن امسال نسبت به سال های گذشته متفاوت بوده و طبق تصمیم مسوولان، برگزاری این مراسم  به صورت حرکت خودرویی و موتوری با حضور پرشور شهروندان خواهد بود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی بیان کرد: مسیر امسال برای راهپیمایی خودرویی و موتوری شامل میدان انقلاب - خیابان امام (ره) - میدان ولایت فقیه - خیابان شهید منتظری - میدان دفاع مقدس - بلوار رسالت - مصلای امام خمینی (ره)  خواهد بود.

سرهنگ فرمانی ادامه داد: روز جمعه از ساعت هشت صبح تا پایان مراسم، محدودیت تردد سایر وسایل نقلیه در مسیر های اعلام شده و همه مسیرهای منتهی شامل پنجراه به سمت میدان انقلاب، تقاطع کاشانی به سمت میدان انقلاب، تقاطع مطهری به سمت میدان ولایت فقیه، کنار گذر عطایی، تقاطع طالقانی به میدان ولایت فقیه ممنوع  خواهد بود و شهروندان برای رسیدن به مقصدشان باید از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند.

سرهنگ فرمانی گفت:  پارک خودرو در حاشیه مسیرهای اعلام شده از شب قبل مراسم ممنوع بوده و در صورت توقف، خودرو آنها با جرثقیل به پارکینگ انتقال خواهد یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha