۹۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در شهرستان ملایر به بهره‌برداری رسید

همدان- ایرنا- ۹۰ واحد مسکن روستایی و شهری ویژه مددجویان کمیته امداد شهرستان ملایر با اعتباری بیش از ۱۶ میلیارد تومان طی آیینی در این شهرستان افتتاح و تحویل مددجویان شد.

به گزارش ایرنا؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان روز پنج‌شنبه در آیین بهره‌برداری از واحدهای مسکن مددجویان شهرستان ملایر افزود: امروز به صورت همزمان ۸۰ واحد مسکن روستایی و ۱۰ واحد مسکن شهری از محل تفاهم‌نامه ۱۵۰ واحدی کمیته امداد و بنیاد علوی در این شهرستان افتتاح شد.

"محمدرسول شیخی‌زاده" اظهار داشت: از ۱۵۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در شهرستان ملایر، ۱۰۰ واحد مسکن روستایی و ۵۰ واحد مسکن شهری است که تا پایان خرداد سال آینده مابقی واحدها تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی با بیان اینکه این تعداد واحد مسکونی با استفاده از تسهیلات بلاعوض بنیاد علوی، کمیته امداد و تسهیلات ارزان قیمت بنیاد مسکن احداث شده است، افزود: از ۵۰ واحد شهری، ۱۰ واحد به بهره‌برداری رسید و ۴۰ واحد باقیمانده تا پایان خرداد سال آینده به صورت خرید و یا ساخت به اتمام می‌رسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان ادامه داد: هم اکنون ۸۸۰ واحد مسکن مددجویان استان در قالب ساخت، خرید و مقاوم‌سازی در دست اقدام است که تا دهه فجر امسال ۳۰۷ واحد آن به بهره‌برداری رسید.

۹۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در شهرستان ملایر به بهره‌برداری رسید

شیخی‌زاده گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با بسیج سازندگی تفاهم‌نامه ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی را برای مددجویان کل کشور منعقد کرده که از این میزان در مرحله نخست ۵۰ هزار واحد مسکونی در دهه فجر امسال شروع به ساخت کرده که سهم استان همدان ۱۰۰ واحد و سهم شهرستان ملایر ۲۰ واحد مسکونی است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان بیان کرد: در مرحله دوم استان همدان ۲۰۰ واحد سهمیه دارد که هر سه ماه یکبار سهمیه ۴۰ هزار واحدی از سوی بسیج سازندگی و کمیته امداد اعلام می‌شود تا ۴۰ هزار واحد تکمیل شود.

شیخی‌زاده گفت: از این تعداد در مجموع ۵۰ واحد سهم شهرستان ملایر خواهد شد که از تسهیلات ۶۰ میلیون تومانی بلاعوض کمیته امداد، ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت بنیاد مسکن استفاده خواهند کرد و در صورت نیاز از ظرفیت خیران و بسیج سازندگی بهره خواهیم گرفت.

۹۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در شهرستان ملایر به بهره‌برداری رسید

به گزارش ایرنا؛ تعداد خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ملایر هشت هزار و ۳۴۶ خانوار شامل ۱۵ هزار و ۴۹ نفر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha