امام جمعه همدان: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب رعب دشمنان شد

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن رعب و وحشت در دل دشمنان نظام اسلامی ایجاد کرده است.

آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» روز جمعه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر همدان در جمع خبرنگاران افزود: ملت ایران به ویژه مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان صحنه های ماندگاری پس از گذشت ۴۳ سال از عمر گرانبهای انقلاب در ۲۲ بهمن امسال خلق کردند.

وی با بیان اینکه مردم با حضور حماسی خود صحنه‌های زیبایی خلق کردند افزود: حضور مردم در این راهپیمایی با وجود مشکلات اقتصادی و اداری، باورکردنی نیست و پیام این حضور این است که همانگونه که ما پای کار هستیم مسئولان نیز باید در عمل پای کار بوده و قدردانی مسئولان از این حضور باید عملی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان اظهار داشت: با همه مشکلات اقتصادی، معضلات اجتماعی و کاغذ بازی در ادارات باید به این مردم خدمت کرد و مصادیق خدمت به مردم حل مشکلات اقتصادی و اداری آنان است.

شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: امام راحل چند روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای ۱۷ بندی صادر و فرمودند «من خادم این ملت هستم»، «تمام ادارات از نخست وزیر تا کسانی که ارتباط با مردم دارند از اسراف، تجمل، کاغذ بازی بپرهیزند».

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی توسط امام راحل پایه گذاری و رهبری فرزانه انقلاب در چهار دهه گذشته رهبری شده و مهمترین هدف این انقلاب حفظ کرامت مردم بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان یادآوری کرد: امام راحل (ره) در سخنرانی روزهای ابتدای پیروزی انقلاب فرمودند «من آمده ام تا بزرگواری شما حفظ شود» این بدان معناست که انقلاب برای نار زدن طاغوت، حفظ کرامت مردم و سامان دادن به کارها رخ داد.

آیت الله شعبانی موثقی گفت: بررسی سخنرانی های امام راحل گویای این است که مردم به معنای واقعی کلمه همه کاره، صاحب اختیار و ولی نعمت هستند و همه مسئولان در هر پست و مقامی باید با توجه و دقت به این مساله برای خدمت به معنای واقعی به مردم تلاش کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha