۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۲۵
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84647696
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه ملایر: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تیری بر چشم دشمنان بود

همدان- ایرنا- امام جمعه ملایر گفت: حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر شفافیت چهره نظام اسلامی را به رخ دشمنان کشید و تیری بر چشم دشمنان بود.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" در خطبه‌های نماز جمعه ملایر اظهار داشت: ملت ایران با حضور خود زحمت یکساله دشمن را جارو کرد و دور ریخت و خواب آنها را دوباره آشفته کردند.

وی با تاکید بر اینکه در پرتو جمهوری اسلامی به بسیاری از آیه‌های قرآن عمل کردیم، از حضور حماسی مردم ملایر در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن امسال قدردانی کرد.

امام جمعه ملایر ادامه داد: یکسال است که تمام فضاهای رسانه‌ای دشمنان علیه جمهوری اسلامی فرافکنی و لجن‌پراکنی می‌کنند، اما ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تمام این لجن‌پراکنی‌ها را به زباله‌دان تاریخ ریخت.

حجت الاسلام برقراری با تاکید بر اینکه طبق آیه‌های نورانی قرآن نباید در مقابل دشمن خسته و سست شویم، گفت: به برکت انقلاب و حرکت زیر سایه ولایت، امروز دستاوردهای نظام اسلامی را می‌بینیم و در عرصه‌های مختلف به موفقیت‌های چشمگیری رسیده‌ایم.

وی افزود: این ولایت حاج قاسم‌ها، محسن حججی‌ها، سرداران دفاع مقدس و شخصیت‌های بزرگ علمی و معنوی را تربیت کرده است و باید از دستاورد ولایت و انقلاب همواره دفاع کنیم.

خطیب جمعه ملایر خاطرنشان کرد: اگر جشن پیروزی انقلاب را برگزار می‌کنیم، برای این است که دشمن را از خاک پاک میهن‌مان بیرون کردیم و هیچ نااهلی حق دخالت در امور این کشور را ندارد.

حجت الاسلام برقراری یادآور شد: بنیانگذار کبیر انقلاب این بنای قدرت و استقلال را پایه‌گذاری کرد و امروز انقلاب و نظام اسلامی در اوج قدرت و اقتدار است.

وی با اشاره به تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین تاکید کرد: هر کسی از دستاوردها و کارایی نظام و عظمت و محتوای اسلام دفاع کند، کار زینبی و جهاد تبیین کرده است.

امام جمعه ملایر در بخش دیگری از خطبه‌های خود به دیدار نیروهای ارتش با رهبر فرزانه انقلاب در ۱۹ بهمن اشاره کرد و گفت: طبق تاکیدات رهبری باید همه‌جانبه مدافع ترکیبی و مهاجم ترکیبی در مقابم دشمن باشیم و حالت تهاجمی به خود بگیریم.

حجت الاسلام برقراری خطاب به مسئولان تاکید کرد: برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب جهش تولید را باید جدی بگیرند و از تولید مانع‌زدایی کنند.

وی همچنین به مذاکرات وین و روند رو به جلوی آن اشاره کرد و اظهار داشت: مذاکرات وین به مراحل خوبی رسیده و آمریکا به این نتیجه رسیده که دیگر تحریم‌ها علیه ایران اثری ندارد و باید برای رسیدن به توافق تضمین بدهند و تضمین آمریکا برداشتن همه تحریم‌ها است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha