خطیب جمعه آستارا: عزت و اقتدار ایران اسلامی باعث هراس دشمنان شده است

آستارا - ایرنا - امام جمعه موقت شهرستان آستارا گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی باعث هراس دشمنان شده است و امروز بعد از ۴۳ سال قطار انقلاب از حرکت نایستاده و به سمت مقصد نهایی در حرکت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام ناصر صالحی در خطبه های نمازجمعه آستارا در مصلی افزود: دشمن در طول این سالها از هیچ توطئه ای علیه جمهوری اسلامی ایران غافل نشده است اما مردم با غیرت، در راه حفاظت از وطن و ناموس خون دادند.

وی اضافه کرد: تحریم ها ملت ایران را قوی تر کرد و انقلاب اسلامی ۴۳ سال به سوی قله های ترقی حرکت کرده است و به اذعان آمارهای بین المللی هیچ وقت این حرکت رو به رشد متوقف نشد و امروز بهتر از همیشه با قدرتی بیشتر از قبل در حرکت هستیم زیرا ما همیشه سر سفره امنیت و اقتدار شهدا نشسته ایم.

صالحی با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی (ع)، گفت: مسئولان نامه امیرالمؤمنین(ع) به مالک را باید سرلوحه کار خود قرار بدهند، مسئولیت امانت مردم در نزد مسئولان است و باید این امانت را به سر منزل مقصود برسانند.

امام جمعه موقت آستارا با اشاره به اینکه چشم دشمن به مسئولان بی کفایت است، بیان کرد: در برخی ادارات باید سطوح مدیریتی سالم سازی شوند و دولت انقلابی آیت الله رئیسی باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشد.

حمایت از شفاف سازی رای نمایندگان

صالحی همچنین با اشاره به بحث شفافیت آرای نمایندگان مجلس بیان کرد: انتظار از مجلس انقلابی محرم دانستن مردم در تصمیم‌گیری‌ها است و نمایندگان باید در رای‌گیری‌های علنی خود مردم را در جریان بگذارند و موضع وکیل مردم مشخص و معلوم باشد.

وی ادامه داد: مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و نسبت به تزریق دز سوم واکسن هر چه سریع تر اقدام کنند.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha