ملاقات خصوصی، مرد بازنده و علف‌زار پرفروش‌ترین‌ فیلم‌های جشنواره فجر در گلستان

گرگان - ایرنا - رییس اداره سینمایی معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: فیلم‌های ملاقات خصوصی، مرد بازنده و علف‌زار هر کدام با ۴۰۰ تماشاگر، پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران‌شده چهلمین جشنواره فجر در استان شدند.

مریم رحمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اکران ۱۶ فیلم چهلمین جشنواره فجر در گلستان بیان کرد: هر یک از این فیلم ها در ۲ سینما و سه سالن شامل پردیس سینمایی عصر جدید با یک سالن به گنجایش ۱۹۵ نفر و پردیس سینمایی کاپری با ۲ سالن به ظرفیت‌های ۱۰۷ و ۹۸ نفر  و ۶ اکران روزانه به نمایش گذاشته شد.

وی خاطرنشان کرد: از ۱۵ تا ۲۲ بهمن شاهد ۴۸ نوبت اکران این فیلم‌ها بودیم که در مجموع ۵ هزار و ۷۵ نفر به تماشای این فیلم‌ها نشستند.

ریس اداره سینمایی معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: فیلم شادروان با ۳۹۸ و خائن‌کشی با ۳۹۳ تماشاگر در ردیف‌های دوم و سوم فیلم‌های پرفروش این دوره از جشنواره در استان قرار گرفتند.

فیلم های دسته دختران ساخته منیر قیدی، ضد ساخته امیرعباس ربیعی، شهرک ساخته علی حضرتی، علف زار ساخته کاظم دشتی، شادروان ساخته حسین نمازی، برف آخر فیلمی از امیر حسین عسگری، شب طلایی ساخته یوسف حاتمی کیا، موقعیت مهدوی فیلمی از هادی حجازی فر، بدون قرار قبلی ساخته بهروز شعیبی، بیرو فیلمی از مرتضی علی عباس میرزایی،   مرد بازنده ساخته محمد حسین مهدویان، هناس فیلمی از حسین دارایی، ملاقات خصوصی ساخته امید شمس، ماهان اثری از حمید شاه حاتمی، خائن کشی فیلمی از مسعود کیمیایی و فیلم درب ساخته سیدهادی محقق به عنوان فیلم های چهلمین جشنواره فجر از ۱۵ تا ۲۲ بهمن در گلستان اکران شد.

استان ۲ میلیون نفری گلستان با ۱۴ شهرستان هشت سینما و ۱۴ سالن نمایش دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha