معاون وزیر کار: ایجاد اشتغال در صدر برنامه‌های دولت است

شیراز- ایرنا- معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دغدغه رفع بیکاری و ایجاد اشتغال اصلی‌ترین مطالبه مردم است که از این رو اشتغالزایی در صدر برنامه‌های دولتمردان قرار دارد.

روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، شنبه به نقل از علی ‌حسین رعیتی‌فرد در آیین تودیع و معارفه سرپرست این اداره کل در شیراز افزود: دغدغه رفع بیکاری و ایجاد اشتغال اصلی ترین مطالبه مردم از دولتمردان است و بار اصلی این مساله نیز در استان‌ها بر دوش ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
او ادامه داد: زیست بوم اشتغال در این وزارتخانه طراحی شده که بر اساس آمایش سرزمینی اشتغالزایی گسترده‌ای در کشور ایجاد کرد.
رعیتی فرد گفت: در استان فارس افزون بر ۷۸۰ هزار بیمه شده تامین اجتماعی وجود دارد که با احتساب خانواده به افزون بر ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می‌رسند.
وی یکی از آرمان‌های اصلی انقلاب و امام راحل را خدمت به محرومان دانست و ادامه داد: با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه کوشش برای هم افزایی و خدمت به جامعه هدف و محرومان، رضایتمندی را در کشور بالا خواهد برد.
او اظهار داشت: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب همواره شعارها و اهدافی را ترسیم کرده‌اند که برای نظام سلطه خوشایند نبوده است.
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با بیان اینکه اغلب جامعه و مردم مخاطب این وزارتخانه هستند افزود: ارتباط گسترده و رابطه نزدیک و صمیمی و بدون واسطه با مردم امری مهم است و مدیران فعلی وزارت تعاون این دغدغه را دارند که در لبه اصلی ارتباط دولت با مردم قرار دارند و از این رو باید مشکلات مردم را کاهش داد تا اعتماد عمومی به دولت نیز افزایش یابد.
رعیتی فرد گفت: افزون بر ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جامعه کارگری کشور و سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بازنشسته تامین اجتماعی و یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر صندوق بازنشستگی کشوری را تشکیل می‌دهند که با احتساب خانواده این افراد بیش از نیمی از مردم ایران جزو جامعه هدف این وزارتخانه هستند.

فاصله بین مردم و دولت باید به حداقل برسد
مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم گفت: دولت مردمی به مردم وابسته است و باید در اتاق مدیران به روی مردم باز باشد و در این دوره فاصله بین مردم و دولت کاهش یابد.
حبیب الله جلیلی افزود: در نظام جمهوری اسلامی مطالبه و نقد از عملکردها وجود دارد اما ذیل این پرچم همه باید به دنبال ارائه خدمت مطلوب به مردم باشیم.
او ادامه داد: این انتظار در سطح استان و خصوصا از دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود دارد که برای حل مشکلات و مطالبات مردم با سرپرست جدید اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس همکاری و هم افزایی داشته باشند.
وی بیان کرد: عملکرد تمام مدیران و مجموعه‌های ذیل این وزارتخانه به طور مداوم و دقیق مورد ارزیابی و نظارت جدی قرار دارد.
در این مراسم از ضمن قدردانی از کوشش‌های مصطفی هاشمی سرپرست سابق اداره ‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، وحید خداپرست به این سمت منصوب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha