۶۳۰ واحد مسکونی مددجویی در ارومیه گشایش یافت

ارومیه - ایرنا- شش هزار بسته معیشتی، ۲۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان و ۶۳۰ واحد مسکن مقاوم مددجویی در ارومیه در آئینی با حضور مسوولان کشوری، استانی و شهری توزیع، اهدا و افتتاح شد.

«مصطفی خاکسار» قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) روز یکشنبه در این مراسم با اشاره به ارایه ۱۲۰ نوع خدمت از سوی این کمیته به مددجویان گفت: کمیته امداد ۱۲۰ نوع خدمت برای کسب روزی حلال و زندگی پاک به مددجویان ارایه می‌دهد و در میان این خدمت نگاه ویژه‌ای برای ایجاد مسکن دارد.

وی با بیان اینکه وظیفه مسوولان خدمت‌ به مردم است و انقلاب اسلامی نیز تا به امروز با چنین تلاش‌ها و همچنین حضور مردم و نقش‌آفرینی آنان مقاوم و موفق مانده است، اضافه کرد: انقلاب اسلامی یک حادثه مقدس دینی، الهی و مردمی بوده و با تحقق ارزش‌های دینی و حضور مردم در همه صحنه‌ها شاهد پیروزی انقلاب در بهمن ماه سال ۱۳۵۷ و استمرار آن تا به امروز بوده‌ایم ضمن اینکه به برکت ارزش‌های دینی و الهی و برخورداری از رهبری و امامت دینی و حضور پربرکت مردم این انقلاب موفق تر از حرکت‌های دیگر تاریخ بوده است.

خاکسار گفت: امروز اگر مستضعفین حرکتی را آغاز و احساس هویت کرده و مقاومتی را آموختند که در مقابل دشمنان می‌توانند پایداری کنند به برکت انقلاب بوده و به خود می‌بالیم که توانسته‌ایم دشمن را زمین گیر کنیم و کمیته امداد نیز با محرومیت زدایی، کمک به نیازمندان، دستگیری از مستضعفان و همچنین اشتغال و توانمندسازی خانوارهای مستضعفان که از تفکرات امام خمینی (ره) بوده در راستای تحقق آن اهتمام ویژه داشته و گام های موثر برداشته است.

قائم مقام کمیته امداد افزود: صحنه‌ای که امروز شاهد آن هستیم همکاری موفقی بین اداره کمیته امداد و خیران بوده که در حوزه توزیع بسته های معیشتی، اهدا جهیزیه و احداث مسکن مقاوم مددجویی در سطح کشور نیز تلاش ها و اقدامات مثال زدنی صورت گرفته است.
خاکسار گفت: تمامی کارهای خیر به سرانجام نمی‌رسید مگر با حضور خیرانی که احساس مسئولیت دینی دارند و نیمی از هزینه‌های تأمین جهیزیه را خیرین متحمل شده و اگر این مسئولیت نبود برای تأمین هزینه‌ها موفق نبودیم.
وی با تاکید بر لزوم ورود خیران در حوزه های مختلف، گفت: خیران بال‌های کمیته امداد در راستای تحقق اهداف و برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف کمک رسانی به نیازمندان بوده و دست خیران را به گرمی می‌فشاریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha