۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۲۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84651111
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل ورزش همدان: فعالیت ورزشی در مناطق با وضعیت قرمز کرونا ممنوع است

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: باتوجه به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های اعمال شده از سوی ستاد مقابله با کرونا در خصوص ممنوعیت فعالیت های ورزشی در مناطق با وضعیت قرمز کرونا، با متخلفان(متولیان باشگاه‌ها و اماکن ورزشی) در راستای حفظ سلامت عمومی مردم به صورت قاطع و قانونی برخورد شود.

به گزارش ایرنا، حمید سیفی روز دوشنبه در کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان همدان اظهار داشت: طبق ابلاغیه ستاد استانی مقابله با کرونا، تمامی باشگاه‌ها و اماکن ورزشی و استخرها دولتی و خصوصی در شهرستان‌های با وضعیت قرمز تا اطلاع ثانوی تعطیل است و هیچ گونه فعالیت ورزشی در مناطق قرمز کرونایی انجام نمی شود.

وی افزود: باشگاه‌ها بازوان پرتوان اجرایی ورزش استان به خصوص برای توسعه ورزش قهرمانی هستند اما در رابطه با سلامت مردم با کسی تعارف نداریم و با افراد متخلف اعم از بهره برداران و مدیران باشگاههای ورزشی طبق قانون برخورد می‌شود.

سیفی با تاکید بر لزوم بازرسی‌های مستمر از اماکن ورزشی و باشگاه‌های خصوصی، گفت: در صورتی که باشگاهی در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تخلف کند، طبق قانون با مدیران آن مجموعه برخورد خواهد شد.

به گفته وی، واحدهای بازرسی و امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و شهرستان‌های تابعه نظارت ویژه‌ و مستمر بر اجرای این ابلاغیه و تعطیلی اماکن ورزشی دارند.

وی از شهروندان خواست در صورت رویت هرگونه تخلف از جانب باشگاه‌های ورزشی نسبت به ارایه مستندات یا گزارش تخلف به ادارات ورزش و جوانان اقدام کنند تا با متخلفان برابر قانون برخورد شود.

سیفی با تاکید بر اینکه تعطیلی امکان ورزشی برای تمامی باشگاه‌های ورزشی است و بی‌توجهی به این قانون تخلف محسوب می‌شود، گفت: اخطار و پلمب باشگاه حداقل جریمه برخورد با متخلفان است.

استان همدان دارای بیش از ۶۰۰ فضای ورزشی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha