۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۶:۲۶
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84652403
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شمار بستری شدگان کرونا در شاهین‌دژ رو به افزایش است

مهاباد- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ گفت: افزایش آمار مبتلایان به سویه جدید کرونا، وضعیت مقابله با کرونا را در این شهرستان از حالت زرد به نارنجی تغییر داده است.

امین قلندرزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی هفته های گذشته میانگین بستری روزانه در بخش بیمارستان شهید راثی این شهرستان از ۲ نفر به روزانه حداقل پنج نفر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه مراجعه به سایر مراکز درمانی شهرستان را رو به افزایش است، ادامه داد: هم‌اکنون هفت نفر در بخش ایزوله بیمارستان شهید راثی این شهرستان بستری هستند که تحت مراقبت قرار دارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ با تاکید بر تزریق مراحل سه گانه واکسیناسیون اظهار داشت: تاکنون بیش از ۳۴ درصد افراد واجد شرایط این شهرستان نسبت به دریافت دز سوم خود اقدام کردند که از این حیث در رتبه اول قرار داریم.

قلندرزاده اضافه کرد: بیان کرد: تنها راه شکست ویروس کرونا علاوه بر تزریق واکسن، رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی است بر این اساس از تمام شهروندان انتظار می رود مدافعان سلامت را در رفع این بحران یاری دهند.

وی اضافه کرد: عادی انگاری در شرایط فعلی و کم توجهی به موضوع مهم رعایت پروتکل های بهداشتی، وضعیت را بحرانی کرده که نتیجه آن افزایش شمار مبتلایان به کووید-۱۹ و همچنین مرگ و میر ناشی از آن است.

شاهین‌دژ با ۹۸ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است؛ این شهرستان از جمله نخستین شهرستان‌های آذربایجان‌غربی بود که شیوع بیماری کرونا در آن تثبیت شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha