۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۴۱
کد خبرنگار: 2161
کد خبر: 84652673
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادستان: امسال ۱۵۰ بنای غیرمجاز در اراضی ملی گلستان تخریب شد

گرگان- ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با اشاره به استمرار طرح برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی و تغییرکاربری های مربوط گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۵۰ بنای غیرمجاز در این منطقه تخریب شد.

به گزارش ایرنا، محمود اسپانلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت : از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۵۰ مورد ساخت و سازغیرمجاز در زمین‌های کشاورزی و باغی روستاهای شموشک، نوچمن، گلند فخرآباد، توشن و زیارت شهرستان گرگان تخریب شد.

وی افزود : در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری زمین های کشاورزی و باغی ۴۹ سازه غیرمجاز در زمین های کشاورزی روستای گلند تاریکی گرگان تخریب و از تغییرکاربری ۲۱ هزار و ۸۰۵ مترمربع زمین کشاورزی جلوگیری شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان تصریح کرد: یکی از اقدامات ما در معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادسرای گرگان، رصد و پایش مناطق در معرض خطر تغییرکاربری است و به دستگاه‌های مسئول هم برای جلوگیری به موقع از ساخت و سازهای غیرمجاز، تذکر داده شده است.

 پیش تر رییس کل دادگستری  گلستان در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان بر برخورد قاطعانه با تغییرکاربری اراضی و دست اندازی به زمین های ملی و منابع طبیعی تاکید کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha