بازار کرمانشاه زیر ذره‌بین بازرسان اصناف است

کرمانشاه- ایرنا- رییس اتاق اصناف استان کرمانشاه اعلام کرد که بازرسان اتاق اصناف روند فعالیت بازاریان‌ را زیر ذره بین دارند و با متخلفان به صورت جدی برخورد می کنند.

«رضا سلیم ساسانی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با توجه به نزدیک‌ شدم به ایام پایانی سال و رونق گرفتن بازار نظارت ها بر بازار نیز از سوی بازرسان اتاق اصناف بیشتر شده است. 

وی افزود: بازرسان ما به همراه نمایندگانی از سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی در چند نوبت صبح و بعد از ظهر بر روند فعالیت بازاریان‌ نظارت دارند و در صورت مشاهده تخلفاتی همچون کم فروشی و گران فروشی با متخلفان برخورد می کنند. 

رییس اتاق اصناف استان کرمانشاه نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی را نیز بخش دیگری از نظارت های بازرسان این‌ ارگان دانست و گفت: براساس مصوبه ستاد کرونا با توجه به اوج گیری دوباره این بیماری همه اصناف ملزم به رعایت شیوه نامه های بهداشتی هستند و در صورت تخلف با آنها برخورد می شود. 

سلیم ساسانی عنوان کرد: از تمام اصناف و بازاریان تقاضا داریم که رعایت شیوه نامه های بهداشتی را به صورت جدی در دستور کار قرار دهند تا از روند فعالیت آنها جلوگیری نشود. 

وی گفت: بازاریان همواره بیشترین همکاری را با ستاد کرونا در راستای مقابله با این بیماری داشتند ‌و در صورت اعمال محدود ها کسب‌ و کار خود را تعطیل کرده اند. 

رییس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: ماه‌هاست اصناف و بازاریان کرمانشاه با مشکلات ایجاد شده و شیوع ویروس کرونا با مشکل مواجه شده و سختی های زیادی را تحمل می‌کنند.

سلیم ساسانی تاکید کرد: از مسوولان استان می‌خواهیم به یاری اصناف بیایند و کمک کار آنان باشند، از دولت منتخب نیز می‌خواهیم مشوق‌های وعده شده به اصنافی که از این ویروس آسیب دیده‌اند را اجرایی کند.

به گفته وی، وام‌هایی با سود کم از مهمترین درخواست های بازاریان برای جبرن خسارت های پیش آمده است، که امیدواریم با همکاری بانک‌ها و مساعدت دولت در اختیار اصناف قرار گیرد.

در استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بالغ بر ۶۰ هزار واحد صنفی در حوزه های مختلف فعالیت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha