دولت برای خنثی‌سازی تحریم‌ها تلاش داخلی و خارجی خود را مضاعف کند 

تهران - ایرنا - امام جمعه دماوند با تاکید بر اینکه دولت باید برای خنثی‌سازی تحریم‌ها تلاش داخلی و خارجی خود را مضاعف کند گفت: حمایت از تولیدات داخلی و پشتیبانی از سرمایه گذاران و کارخانه داران و کارگران ایرانی از راه‌های کاهش اثر تحریم‌ها است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی، در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند که با حضور نمازگزاران در مسجد جامع این شهر برگزار شد با اشاره به مهم‌ترین نکات فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز گذشته اظهار داشت: فرزند آوری، تولید مثل سبب تامین نیروی لازم برای پیشرفت آینده کشور شده و آینده ایران به وجود جوانان نیازمند است.

وی تقویت نهضت علمی، تولید علم، تقویت پژوهشگران، محققان و دانشمندان را نیاز اساسی آینده جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران در زیرساخت‌های مهم راه، آب، برق و خدمات بهداشت و درمان پیشرفت‌های مهمی داشته است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه عدالت اجتماعی تحقق پیدا نکرده و توزیع ثروت عادلانه نیست تصریح کرد: وجود اقشار ضعیف و کم برخوردار غصه گلوگیر رهبر معظم انقلاب اسلامی است؛ مردم با وجود مشکلات معیشتی، کرونایی و علی‌رغم تبلیغات مسموم دشمن در یوم الله ۲۲ بهمن حمایت خود را از انقلاب و نظام اسلامی نشان دادند.

امام جمعه دماوند تاکید کرد: مردم به انقلاب و نظام وابستگی دارند، اما از غفلت‌ها و کم کاری مسئولان گله دارند؛ حمایت از محرومان و اقشار ضعیف آرمان همیشگی انقلاب اسلامی بوده و دولت سیزدهم در این خصوص وظیفه سنگینی دارد.

حجت الاسلام فتاح دماوندی خاطر نشان کرد: سپاه همواره پاسدار انقلاب و مردم بوده و خواهد بود و مردم نیز به سم‌پاشی و دروغ‌های دشمن توجه نخواهند کرد.

خطیب نماز جمعه شهر دماوند با تاکید بر اینکه دولت باید برای خنثی‌سازی تحریم‌ها تلاش داخلی و خارجی خود را مضاعف کند گفت: حمایت از تولیدات داخلی و پشتیبانی از سرمایه گذاران و کارخانه داران و کارگران ایرانی از راه‌های کاهش اثر تحریم‌ها است.

وی با اشاره به اینکه تیم دیپلماسی ایران در این ایام به منظور احقاق حق ملت در مسئله انرژی صلح آمیز هسته ای و رفع تحریم‌ها مشغول تلاش گسترده و فشرده ای هستند اظهار داشت: در صورتی که تذکرات مقام معظم رهبری در خصوص مذاکرات هسته ای مورد توجه قرار نگیرد در آینده ای نزدیک دچار مشکلات تکراری خواهیم شد.

این مقام مسئول ادامه داد: اگر تضمین‌های لازم در خصوص برجام توسط آمریکا و اروپا صورت نگیرد درخت برجام میوه‌ای نخواهد داد.

امام جمعه دماوند با تاکید بر اینکه صهیونیستها به دنبال فلج کردن مذاکرات و اخلال در روند پیش رونده آن هستند تصریح کرد: دولت غاصب اسرائیل باید بداند که اگر جنگی میان ما و آن‌ها شعله ور شود، حمایت آمریکا را نداشته و تنها خواهند ماند.

حجت الاسلام فتاح دماوندی با بیان اینکه ما نقطه گریز را پشت سر گذاشته و در دام دشمن نخواهیم افتاد گفت: در صورت وقوع جنگ تمام پایگاه های آمریکا در منطقه آتش گرفته و تنگه هرمز و باب المندب به اختیار ما در خواهد آمد و قیمت نفت سر به فلک خواهد کشید.

خطیب نماز جمعه شهر دماوند با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران ابر قدرتی است که بر شاهرگ‌های انرژی جهان اشراف کامل دارد گفت: دنیای استکبار باید از قدرت و شجاعت و صلابت ایرانی‌ها هراس داشته باشد.

وی افزود: کشورهای مذاکره کننده در برجام اگر می‌خواهند به خواسته‌های خود دست یابند باید مذاکرات را از نجاست و پلیدی‌های صهیونیست‌ها دور نگه دارند؛ به آمریکا توصیه می‌کنیم خود را به خاطر اسرائیل غاصب از چاله به چاه نیندازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha