۲۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۱۹
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 84654433
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برابر پدیده مشهد مغلوب شد

اهواز - ایرنا - تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر برابر حریف خود پدیده مشهد شکست را پذیرا شد.

به گزارش ایرنا تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پدیده مشهد روز جمعه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم پدیده به پایان رسید.

در دقیقه ۹۳ بازی محمدرضا فلاحیان بازیکن تیم پدیده تک گل این بازی را به ثمر رساند که خوشحالی کادر فنی این تیم را به همراه داشت.

مسعود پورمحمد، مصطفی نائیج‌پور، محمد مشایخ، مجید عیدی، محمدمهدی احمدی، مهران امیری، میرهادی میرجوان، میثم نقی‌زاده، مجید عیدی، امیر روستایی، هاتف نادری و امین اسدی ۱۱ بازیکنی بودند که ترکیب نفت مسجدسلیمان مقابل شهرخودرو را تشکیل دادند.

همچنین میلاد فراهانی، مجتبی بیژن، احسان حسینی، حسین حیدری، علی طاهران، محمدرضا فلاحیان، فردین رابط، مهدی شریفی، مرتضی حسین زاده و رحمان جعفری برای پدیده مشهد به میدان رفتند.

محمود فکری در دیدار امروز تصمیم گرفت تا مسعود پورمحمد، دروازه‌بان با تجربه تیمش را به ترکیب برگرداند که این موضوع مهم‌ترین تغییر در جمع ۱۱ بازیکن اصلی نفت نسبت به دیدار با سپاهان بود.

داوود سیدعباسی سرمربی پدیده به دلیل محرومیت از جایگاه تماشاگران نظاره گر بازی بود.

در این دیدار حدود ۳۰۰ هوادار تیم نفت مسجدسلیمان مثل همیشه در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند از روی تپه‌های پشت ورزشگاه نظاره‌گر بازی بودند و تیم خود را تشویق می‌کردند.

زمین چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی از وضعیت مناسبی برخوردار بود و کادر فنی هر ۲ تیم از این موضوع راضی بودند.

سید مهدی سیدصالحی سرپرست تیم فوتبال پدیده مشهد اواسط نیمه اول با یک تماشاگر روی سکوهای ورزشگاه درگیری لفظی پیدا کرد.

کارت بازی تیتو اوکلو بازیکن سودانی تیم پدیده برای این دیدار صادر نشده بود.

علیرضا ورناصری نماینده مجلس به همراه عبدالرضا حاجتی مدیرکل بنیاد آثار دفاع مقدس خوزستان برای تماشای این بازی در ورزشگاه حاضر شدند.

این دیدار بدون حضور خبرنگاران برگزار شد. سه بازیکن جدید نفت به دلیل صادر نشدن کارت بازی، در این دیدار غایب بودند.

تیم نفت مسجدسلیمان با ۱۱ امتیاز در مکان پانزدهم رده بندی لیگ برتر فوتبال باقی ماند و تیم پدیده با هشت امتیاز در رده شانزدهم جدول ایستاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha